12 november - fitnessdag

Idag på morgonen körde vi ett pass på "fitness center". Det var okej, mest kul att träna något! Dock började träningen vid 6, så vi var verkligen uppe tidigt. 
Sen hade jag en bra dag på skolan! (Jannike har känt sig lite krasslig idag dock, så hennes dag var tyvärr sämre..) Jag fick vara med de äldre eleverna och verkligen hjälpa till idag i alla fall! På rasten lekte jag med de yngre som tog massa bilder på kameran. Mästerfotografer allihopa. Dock lite jobbigt när de kommer tillbaka med 200 nya bilder på telefonen och hälften ser man inte ens vad det är för något eller bilder på en själv i alla möjliga konstiga vinklar. De vill gärna att man är med på bilden nämligen... 

Efter en powernap på lunchen så gick vi till barnhemmet. Lilla Emilia somnade i min famn och Jannike bjöd på kakor, var väldigt populärt! Sen gick vi till fotbollsplanen och spelade fotboll. Det är extremt hur dålig jag är på fotboll och hur smutsig jag blev. Men det var kul! En unge fick dock bollen i ansiktet... Stackars barn. Det var inte jag som sparkade bollen, den mer studsade på mig och sen studsade i hans ansikte. Det var inte så farligt. Men shit vilket dåligt samvete jag fick! Men han mådde bra och alla kids sa att det var lugnt... Men ändå! 



Barnen ville låna mitt hår, de blev så fina enligt de själva: 



Söta ungar! 

Här är Shania som är en av barnen i min värdfamilj hon går även i klassen som jag var i idag. Här har hon gjort hänga gubbe och är hur vacker som helst! 

Jag och Fredrik hade matematiklektion: 

Såhär såg jag ut efter att jag spelat fotboll:

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback