7 okt - Kiss every man while you still can, like a lady. And pull your self up and dance til' you drop, I'm your baby. Listen to the songs and learn to sing along, on the radio. Fire in my eyes and boys on my mind, they come and go.

Nu är det helg. Och om exakta två veckor är jag i Göteborg. 
Galet? Ja!
Två veckor. Panik, måste hinna med allt! (om jag ändå hade råd..) Hah!

Nu ska jag klä mig fint och träffa madde för att äta middag och ta mig an New York Citys uteliv. <3
Ha en bra fredag!



Anonym

Ja, som du vet var min helg inte så kul... men jag ser fram emot nya helger. Jag hoppas du njuter av din sista tid i New York! Åk in och gå längs floden, ut på broar, åk med färjor och varför inte kliv av och åk vidare med buss. Vad var det för ö som färjan förbi Frihetsgudinnan gick till. Där verkade det finnas en del att se.

Vi hörs igen!

kram mamma

2011-10-11 / 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback