27 Maj - Vad skulle vi annars göra?

Nu är det helg. Långhelg till och med. 
Min värdfamilj är nämligen och campar. Väldigt mysigt! Och dom är borta tills på måndag. Så vad ska jag göra nu? Softa? Ta det lugnt? Kanske.
Dock var det tornado varning dit dom skulle åka. Så håll tummarna att det håller sig lugnt! 

Snart ska jag inte till stan och möta upp Marlén som är i NY, Sophie skulle också med. Sen kanske det blir bio eller häng i Central Park eller vad som helst.

Veckan har varit bra. En tvååring i trotsåldern, som man blir galen på ibland. Hon bet ett annat barn på hennes klass i tisdags. Inte okej! Hon rev också sin syster under ögat. 
Men jag försöker så gott jag kan. Efter hennes lilla bita olycka så lekte vi med Barbi efteråt och min Barbi bet hennes barbie. Så då var hon tvungen att säga till min barbie på skarpen att det inte var snällt osv. 
Var inte det ett väldigt pedagogiskt sätt att försöka lära henne? Hoppas det går in iaf.

Nästa vecka kommer Jeanette, Pontus och Charlie hit! Och jag ska också till Niagarafallen nästa helg. Massa att se fram emot! Looptroop spelar också i NY. Jag ska verkligen försöka ta mig dit!!
Jeanette, om du läser det här fick jag precis för 5 minuter sen ett mail att jag får ledigt nästa måndag. Alltså den 6e. Så då ska vi kunna hänga! 

Annars då? jo jag skypeade med min bror, och han berättade lungt och sansat att jag och han har blivit bilägare!!!!!!!!!! VA?! Jo. Våran lilla pappa hade tydligen köpt en bil till oss. Jag är i chocktillstånd. 
Men TUSENTACK pappa! 
En jättefin liten Kia. Som hette LEN Så det blev en liten Lena. Mycket passande. Kom igen Lena!


Här är Robin med våran Lena




Markus

Jahaja, det känns inte som det är varje dag man får en il. Grattis! :D Fast jag ska ju också skaffa bil snart. :D Om ett par dagar nu. :)

Jättebra med dockorna. Blir riktigt imponerad. Men fattade hon vad det var du vill att hon skulle förstå?

2011-05-27 / 20:19:24
CarroH

Inte till stan???

2011-05-29 / 16:29:01
Karin

Grattis till Lena!

kramar från mamma

2011-06-06 / 21:22:52
nils

Jag tycker att du är ganska mycket mer pedagogisk än vad jag är. Hoppas Lena rullar bra!



KRAM!

2011-07-25 / 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback