16 mars - Välkommen, välkommen hit. Vem du än är, var du än är.

13 timmar. Betyder inte tur. 
Det är antalet timmar jag har jobbat idag. Och det är antal timmar jag kommer få jobba imorgon.
Jag vill bara stupa i sängen. Men först ska jag kolla på nya GLEE. 
Det var ju något så fruktansvärt tjat om att jag har klippt mig. Så en bild på det. Och mina nya skor. Men tänker inte lägga upp på ett par vita converse, för jag hoppas ni vet hur dom ser ut ändå. Och träningsskorna tycker jag inte behövs visas heller. 

Hur som helst så bokade jag en resa till Miami igår! 7-10 april. Bara tre veckor kvar! Spännande! 
Har inte bokat boende ännu. Men ska väl kolla på det innan jag ska lägga mig nu. Men jag ser fram emot det... Fast jag kunde typ inte sova inatt. Hade en liten jobbig känsla i magen... Inte för att jag inte vill åka till Miami utan mer för att där är man mer utsatt för naturkattastrofer. Det var väl bara för att det blixtrade lite för mycket igår. Och för Japan...
Efter sommaren så var det tre tjejer från Värnamo frisksportklubb som skulle åka utomländs en längre tid. Kajsa åkte till Nya Zealand, Joss till Japan och jag åkte ju hit.
Först jordbävning i Nya Zealand. Och nu Japan... Det får mig att... Bli orolig. Jag vet att jag är en tönt! Och jag är väl lite paranoid... Ganska ofta. Men som sagt, jag är nog bara löjlig!
Ser ändå fram emot Miami hur mycket som helst!!

Dom där förbaskade bilderna då, haha!
Skorna:


Min "frisyr"
nyduschad och osminkad... Så det är nog aningen mörkare här än vad det är. 



Så spännande var det! Haha. Godnatt på er.


Markus

Trams! Det är väl kanske vanligare med katastrofer där. Men sånt händer ju fortfarande så sjuuuuuujkt sällan ändå. Du är typ mindre trygg i en bil i Värnamo än på Stranden i Miami. De kommer säkert att bli hur bra som helst. Jag är i alla fall avis.

Snygga skor snyggt hår. :D Hare fett! Ps. Jobba inte ihjäl dig för då blir jag arg.

2011-03-17 / 14:07:33
Markus

Trams! Det är väl möjligt att det kanske är vanligare med katastrofer där. Men det är ju fortfarande sjuuuukt sällan. Du är typ mindre trygg i en bil Värnamo än på stranden i Miami. Det kommer säkert bli hur bra som helst. Jag är i alla fall avis.

Snygga skor snyggt hår! :) Hare fett!

Ps. Jobba inte ihjäl dig för då blir jag arg.

2011-03-17 / 14:38:46
Frida

Det är lugnt, orkansäsongen i Florida är inte förns augusti. När jag förmodligen blir nerskickad igen...

2011-03-17 / 15:45:54
URL: http://daggny.blogg.se/
Karin

Efter alla andra katastofer, bör sannolikheten för en ny vara minimal. Det måste vara roligt att komma iväg och se mer av USA. Vi ses i helgen!

kram mamma

2011-03-19 / 08:58:20
Nils

Fina bilder!

Hoppas du får det roligt på din semester.

Kram!

2011-03-19 / 08:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback