1 juni - Det verkar lättare då.

En arbetsdag kvar, sen åker jag till Niagarafallen. Lite nervös är jag allt. Men hoppas verkligen att det ska bli kul! 
Dagarna går bra. Det är varmt, sådär 32 grader varmt var det idag. 
Det är svårt med barn i varmen alltså. Det är dricka, solkyddsfaktor, solhatt, solglasögon, barn som klagar på att det är för varmt... 
Men något som är bra här är att många av parkerna har liksom vattendelar. Så det är liksom fontäner och vattenspridare och sådär. Jätteskönt! Vi var i en park igår och hade det kul.
Sen träffade jag faktiskt den tyska aupairen på kvällen. Det var trevligt! 

Idag har det varit dödsvarmt... Och det är tornadovarning! Och thunderstormvarning. Det skulle börjat för 30 minuter sen. Men ännu har jag inte märkt något.

Nu ska jag packa och sådär. 

Tänkte lägga upp lite bilder från siesta förra året. Några är ju faktiskt där just nu. Hoppas ni inte fryser ihjäl!





Och såhär såg parken ut vi var igår. Massa vatten. Mysigt!



Karin

Och jag som tycker vi har det varmt och skönt, med 27 grader. Det där med många fontäner och rinnande vatten i parker har man ju sett i en del amerikanska filmer och nu fått bekräftat att det verkligen är så! Hoppas Niagarafallet var vackert!

kram mamma

2011-06-04 / 10:08:16
nils

Vi har det inte lika varmt som dig, men ändå 27 grader. Som mamma skrev ska vi kanske åka och bada idag. Jag håller på att träna till ett prov om stormaktstiden.



Hoppas Niagarafallen är fint!



KRAM!

2011-06-04 / 10:15:48
Anonym

Roligt att höra av dig som vanligt. Lite lättare att kommentera dina blogginlägg med den nya snabb klasen. Vi har otroligt. Fint väder men eftersom det inte regnat på ett tag blir det till att vattna en hel del. Vi sitter ock tittar på Diamond lea ur tävlingar från Eugène i USA. Tyvärr inga svenskar med så snart ska vi se färdigt Änglagård tredje gången gillt. Det blir skönt för dig med lite avbrott och inte vilket avbrott som helst! Lägg ut några maffiga bilder. Hälsningar från Roshaga Skåne

M o M

2011-06-04 / 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback