20 juli - I'm so through with it because honestly you turned out to be the best thing I never had.

Här slår vi klackarna i taket och ökar läsarantalet kraftigt! 
Och som pricken över iet så bloggar jag två dagar i rad. Det är inte illa. 

Jag sitter och ska boka flyg hem. Men det är inte det lättaste när ens värdfamilj inte frågar på ens frågor. Det är vissa saker man måste veta. 
Jag ska dessutom anmäla mig till en kurs. Men dom svarar inte hur jag ska betala det heller. Måste verkligen gå en helgkurs så jag får alla mina credits! 
hur funkar det sen? Hur vet CC att jag gått kurserna? Någon som vet? 

Nu när det börjar att bli lite att fixa med så känns det som CC inte informerar ordentligt. Ens Lcc vet inget och det känns bara väldigt rörigt. Och det tirriterar jag mig på. Det känns inte heller som någon vet svaren.
Men men, hur som helst så kommer jag väl hem i slutändan iaf. 
Men jag vet inte om jag måste batala massa avgifter. För just nu är det väldigt mycket avigift om man gör det fel, det försent, ombokar det osv... Men hur ska man veta då? 
Äsch. Hem kommer jag väl alltid.

Annars då? 
Dagarna flyter på och mina tjejer är duktiga med mig. Inte alltid förståss, men oftast. 
Ena stunden vill jag hem, andra stunden vill jag stanna. Ena stunden vill jag gråta, andra skratta. Ena stunden gör mina värdbarn och värdföräldrar mig galen, andra stunden undrar jag hur det ska gå när jag inte får träffa dom varje dag?
Nepp jag vill ha helg, så jag kan vila ut. Träffa vänner och sådär. Det blir kanon!









CarroH

Hur nära kanten e du egentligen???!

2011-07-21 / 11:51:48
Marika

Tack så jättemycket för svaret, uppskattar det verkligen! :) Ha en bra tid i USA! :)

2011-07-22 / 04:49:59
URL: http://marreika.blogg.se/
Frida

Kopiera certifikaten o skicka dom till Boston. Eller scanna in dom o maila funkar oxå :)

Som du säger, hem kommer du alltid. Till slut slänger dom nog ut dig ur landet ;)

2011-07-22 / 15:30:48
URL: http://daggny.blogg.se/
Anonym

Tjejs Holboken!

Skönt att bloggen är igång igen. Just nu, dvs för några timmar sedan kom K, P o N. De har berättat ännu mer om resan och att du är ganska Amerikaniserad. Vi har inte USA-värmen men istället härlig skånsk dimma. Riktigt roligt att se dina fina bilder. Det känns overkligt att de varit så långt borta men finns det bildbevis

2011-07-22 / 16:33:52
Anonym

Tjejs Holboken!

Skönt att bloggen är igång igen. Just nu, dvs för några timmar sedan kom K, P o N. De har berättat ännu mer om resan och att du är ganska Amerikaniserad. Vi har inte USA-värmen men istället härlig skånsk dimma. Riktigt roligt att se dina fina bilder. Det känns overkligt att de varit så långt borta men finns det bildbevis. Måste det vara sant. Du är så duktig och påhittig med dina små flickor. Utmärkt för det sätter tryck på din efterträdare.

Undrar bara varför du ska boka biljett så tidigt.



Kramar

M o M

2011-07-22 / 16:37:03
Karin

Fy vad jobbigt, när det blir så mycket att fixa! Det jobbiga är att inte få svar, veta hur man ska göra och inte kan slutföra det man håller på med. Jag tycker du kan gå in och vara lite tuff mot din lokalaCC. En avb anledningarna till att man anlitat en agency, är att man vill ha hjälp och svar på frågor som dyker upp. Det är ju inte gratis att anlita dem och de lovar ju support?! ...och ja, jag vet att det också är jobbigt! Men du vill väl inte betala en massa pengar i onödan. När du blivit tillräckligt irriterad, slår du nog näven i bordet. Jag hejar på!

kram mamma

2011-07-22 / 19:30:08
Nils

Jag vet inte så mycket om det där, men jag förstår att det är lite jobbigt. Det var fina bilder från vår resa iaf.



KRAM!!

2011-07-25 / 21:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback