6 jan - Seven billion people in the world, seven billion souls. And sometimes... All you need is one.

Hej hur är det med alla er?

Jag ligger här helt klubbad. Skittrött är jag, långa dagar när VP är i Kina. Inte kunde jag sova heller igår natt... Vet inte vad det berodde på. Men hur som helst. 
Nu har jag bokat en resa till Klippiga bergen! Skidresa med Sophie och hennes värdfamilj vecka 8. Som ni vet så är jag ledig då. Min värdfamilj ska iväg och jag får inte hänga med. Jag blir lite tvingad att ha en semestervecka då.... Och jag har haft lite av en skräck att jag skulle få sitta hemma själv hela veckan, för alla andra jobbar ju. Men så ska Sophie till Montana och åka skidor med sin familj. Så varför inte?
Först ville jag spara pengar till en annan resa. Men sen kom jag på att det inte ens är säkert att jag får ledigt någon annan vecka. Så klart jag ska köra på det här!

För övrigt så har min familj fått sina julklappar ( i grevens tid dock!) Och julkorten verkar ha kommit fram. 
Jag har satt upp lite bilder på rummet. Också lite sent sådär. Men nu är det uppe lite på väggarna iaf.
Har börjat kolla på Bid Bang theory innan jag går och lägger mig. Verkar som en bra serie! 
Kollade på nya HIMYM avsnittet med. Var det bara jag som la märke nedräkningen med siffrorna? Eller är det bara Otto och Robin som är lite efter?

Barnen har kommit in i rutinerna igen. Himla skönt! Dagarna har gått snabbt, trots att jag har varit skittrött. Alla vill ha playdates med Z och det är rätt skönt egentligen. Man slipper underhålla henne hela tiden då. Men ibland blir det jobbigare eftersom man har fler barn att underhålla med.
Här om dagen hade vi över 4 stycken kompisar och vi hade ett "Danceparty" som vi brukar säga. Sätter på hög musik och springer runt i köket och dansar (det här göt vi nästan varje dag) Och favoritlåten varierar från Lady gaga, Rihanna, justin beiber. Men just nu är favoriten Glee hos mina barn ! YES!
Men hur som helst att springa runt med 6 st barn är ganska så mycket jobbigare än 2. 
Men våra dancepartys är galna. Vi går helt bananas. Barnen älskar det!


Häääär ska jag åka skidor!



Och i brist på andra bilder.....




Och förresten, alla ni. Jag saknar er!
Och nyårskursdeltagare vad säger ni om nästa år???








Johanna

Shit, nyår i en limousin! I New York, måste varit en härlig känsla!



Nyår på Stensund var helt dunderbra! :D Precis som alla andra år! Vi saknade er allt massor! Så nästa år får du se till att va där! :)



Hoppas att allt är bra annars, och god fortsättning! :)



Kram <3

2011-01-07 / 13:08:40
Isabelle

Ha så kul att åka skidor! :D

Jag får nog stå i köket nästa nyår ;)

2011-01-07 / 14:46:15
Nils

Du får ha det så bra på din skidresa.

KRAM!

2011-01-09 / 10:09:01
URL: http://nilshammarang.blogg.se/
Karin

Häftig staty!

Kul att vi fick till Skype... en stund i alla fall. Jag vet inte vad som hände med min nätanslutning, men vi får prata vidare nästa helg. Det är bra att bestämma dag och tid via mejl.

Jag kan inte öppna bilden du la in på skidresemålet. Jag ser fram emot dina egna bilder efter vecka 8.

Sköt om dig!

kramar från mamma

2011-01-09 / 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback