26 jan - Imagine there's no heaven. It's easy if you try. No hell below us, above us only sky.

Snödag. Idag igen?
Men dagen har gått bra! Trots all snö. Lite jobbigt med vagnen och att mina skor har gått sönder. Mitt på sulan. Så dyngsur om fötterna blev jag!
Och lika kul var det att komma till Ls klass, har promenerat runt med henne för att det inte var lönt att gå hem. Så är den inställd! Jaha det i onödan.
Men hon tog en lång nap sen, nästan för lång. Alla bra program på tvn tog slut. Så till slut så gnällde hon lite och ville att jag skulle komma. Men hon ville inte vakna. Så jag fick ligga i sängen och gosa med henne. Vi är snuggle buddies säger vi... Himla mysigt är det. När det går som man vill. Ibland kommer man in och tror att man ska få gosa lite så har hon kissat igenom blöjan. Inte lika kul! 

Sen så idag när jag hade slutat satte jag upp lite dekoration på min vägg som har varit så tom. Mamma har skickat dom ifrån Sverige, för jag kunde inte hitta dom på IKEA någonstans här. Så tack Mamma!
Det var skönt att få vara lite kreativ. Jag gillar liksom göra sånt här! Skapa. Borde ta mig till något muséum här i NY snart. Jag tycker ju ändå sånt kan vara kul. Och så vitt jag vet har jag alltid varit sån? Eller Mamma?
Men jag vet inte. Blev det bra? Är det för mycket? 



Så ser det ut nu iaf. Använde nästan alla blommor...

Jaha. Det var väl ungefär vad jag hade att säga. Nu ska jag hoppa in i duschen. Och ni kan få kolla på det här.
Fint är det...... 
tänk om, tänk om



Markus

Fina blommor! Bra jobbat! Vart får du alla bra citat till rubrikerna ifrån förresten? Känns ofta väldigt passande och genomtänkta. Hoppas att allt är bra med dig. Kram.

2011-01-27 / 12:57:48
Nils

Jag tycker det blev fint med blommorna.

Vi har fått en ny kanal här i Sverige, TV11.

Den sänder nya Glee-avsnitt. Är det så hos dig också eller är de redan gamla i USA och redan har sänts?

Jag bara undrar.

KRAM!

2011-01-27 / 18:39:28
URL: http://nilshammarang.blogg.se/
Eije

Hejsan snuggle buddies!



Så fint det blev i ditt rum. Besök IKEA i NY och du får jpbb direkt som dekoratör när du visar bilden på din vägg.

Hos oss vintrar det på med oförminskad kraft så det vore schyst om du kunde mejla några av de där maffiga hamburgarna ni har och gärna jordgubbarna som verkade vara dopade i någon slags choklad.

Snart är det vår hos dig och vi håller på att förbereda oss för vår resa till Egypten och Jordanien men bara det inte blir för stökigt där innan vi kommer iväg.

Tyvärr kunde vi inte öppna Bleeding Love för Sony tycker inte att vi ska kunna se den i Sverige.

Sköt om dig, vi hörs snart igen



Kramar från

Birgitta o Eije

Tyvärr kunde inte vi öppna din

2011-01-29 / 13:30:04
Karin

Väggen blev fin! Det brukar bli bra när du skapar och ja, uppsök något museum. Vi gick på en hel del när du var liten och du var för det mesta road, men det blev sämre med intresset ju närmre tonåren du kom. Konstigt...men kanske inte!?

Jag är dock mest imponerad av att sängen är bäddad och rummet verkar städat.

Skönt att höra av dig via skype. Nu ska vi verkligen börja undersöka vad vi vill göra när vi kommer till dig. Din värdpappa har nog sina goda sidor också... bra förslag i alla fall.

kram från mamma

2011-01-29 / 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback