17 feb - Don't laugh at me it's making me cry. I know I shouldn't care about it but it hurts me inside.

Idag har det varit 17 grader varmt här ute i Hoboken! Är inte det otroligt :D Vårvärme! 
Iof så har jag hört att det ska snö/regna nästa vecka. Men vad gör det? Dår är jag i Montana! Kan någon snäll stjäl hålla tummarna och krosa fingrarna och allt det där för att det ska bli bra väder i Montana?

Men som sagt sen i måndags så har det varit sjukt bra väder. Blivit bättre och bättre. Idag med varmen grader så gick alla runt med uppknäppta jackor. Jag såg till och med ganska många i shorts och kjol! Och imorgon ska det bli ännu värmare! Känns bra. 

Veckan har gått förvånadsvärt bra! Även att min VM är i London. och imorgon hoppas vi på att sluta tidigare :D 
Sophie sov här faktiskt efter en kväll med Glee. Och sen igår var vi på stå upp komedi. En klubb som heter Comedy strip Live. Det var så sjukt kul! Oj vad vi skrattade :) 
Jag satt längst fram i mitten med, så det var många som drev med oss. Men det var riktigt kul måste jag säga.
Många bra komiker. Alla hade varit eller var med på tv också. Typ HBO, Nbc, Mtv och comedy central. Kul kul! Men jag kände inte dirket någon av dom... Fast jag har ingen koll på amerikanska komiker ändå. 
Men jag skulle lätt kunna gå dit igen alltså! 

Och här hade jag tänkt att skriva lite till. Men klockan har visst gått lite för snabbt och jag borde sova. Och jag hade faktiskt tänkt lägga upp någon bild med. Men det får bli en annan gång :)



en av världens bästa bilder? Bästa konserten, utan tvekan!

Markus

17 grader!? Utan att ta i allt för mycket så skulle väl det nästan kunna vara en kass sommardag till och med. Jag lovar i alla fall att hålla tummarna inför nästa vecka. Fridens.

2011-02-18 / 08:04:58
Eije

Hejsan!

Nu är det bevisat att du bor på samma breddgrad som Rom. Hos oss är det samma gradtal men minus istället. Solen lyser och det är första helgdagen på sportlovet. -i är hemma men gör några avstickare till IKEA och om vädret tillåter, till Skåne. Du verkar ha fortsatt aupairkul och snart Montana. De blir en upplevelse utöver det vanliga.

Kramar



mormor o morfar

2011-02-20 / 11:00:29
Nils

Det var varmt!

Här har vi minusgrader.

Idag ska vi åka till simhallen!

KulKul!

Igår var jag och provade på tennis och i förgår var jag och pappa i Borås och hälsade på pappas morbror. Dagen innan var vi i svartbäcksmåla och åkte slalom. Det har varit ett roligt lov hittills. :)

KRAM NILS!

2011-02-25 / 11:40:44
URL: http://nilshammarang.blogg.se/
Karin

Hej!

I tidningarna står det att vi ska få behålla vinterkylan in i april!

...och jag som redan är trött på den. Visst har det varit en härlig vinter, precis en sådan man vill ha, men tre månaders vinter räcker. Jag får väl vara glad att vi inte bor ännu längre norr ut. Den 24 november fick vi första snön och sedan snöade det varje dag i över en vecka.

Här om morgonen vaknade jag till -12 graders kyla. Jag fyllde genast på fågelfröna i fröautomaten. Stackars små krakar!

Vi planerar och tänker redan på sommaren och besöket i USA. Kanske kommer vi sakna vinterkylan, när vi svettas i Grand Canyon.

kram mamma

2011-02-25 / 11:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback