14 feb - So far away and now I just need you here

Valentines day.
En dag precis som alla andra för mig... Typ iaf. 
Min värdpappa var hemma idag, hela dagen. Det är ovanligt. Det var 9  grader varmt! Sköönt. Jag har städat. Inte heller så vanligt. 
För mina värdbarn så var det också en speciell dag. Pappan i huset brukar tydligen varje alla hjärtans dag lägga ut presenter och ledtrådar runt om i huset som barnen ska leta efter. Det blev inte färre än 13 presenter var...

Annars flyter det på rätt bra.
Alla hjärtans dag här i USA kan man liksom inte missa. Massa människor som går runt med blommor, rött och rosa överallt. TV kanalerna med sina speciella alla hjärtans dag program. Så man kan faktiskt inte låta bli att sakna er där hemma lite extra.

Jag fick se en film på Sophie och Justin Bieber. Blev så avundsjuk. 



Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

Jag skrattade så jag grät. Fick göra en till:


Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

Så roligt man kan ha det såhär på alla hjärtans dag. 

Nu ska jag snart sova... Före mina värdbarn hör jag.


Nils

Hahaha!

Vilken film ni gjorde på er själva.

Ha det bra!

KRAM!

2011-02-15 / 18:58:35
URL: http://nilshammarang.blogg.se/
Karin

Ja, det gäller att kunna bjuda på sig själv.

Inte för inte heter det ju "Delad glädje är dubbel glädje".

Jag hoppas du får en fortsatt bra vecka. Barnen borde ha fullt upp, nu när de fått 13 nya prylar.

kram mamma

2011-02-15 / 19:11:49
Markus

Två imponerande stycken animationskonst. Sjukt roliga filmer. Jag gjorde inte direkt heller något speciellt av gårdagen (möjligtvis för att jag är singel :P) jag gottade mig med en godispåse och en spegel jag fick av en kompis. Tummen upp också för alla dina ögonbilder. Fina. Hoppas allt är bra. Lev väl!

2011-02-15 / 23:17:36
Kajsa

Lisa! Saknar dig! Hoppas du har det bra! Har sjalen kommit fram annu?? Hoppas att den inte forsvinner igen... far inte handa -_-' Foljer alltid din blogg sa fort jag har en dator framfor mig! Langtar tills vi ses igen :) Kram

2011-02-17 / 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback