13 feb - But I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain.

Myshelg!
Fredag mys med Madde och Nathalie. 
Lördag shoppning med Nanny och Nathalie. Efter en hemsk skoskav (varför får jag Alltid skoskav av nya skor?) Så tog jag mig hem för en hammakväll. Slutade med Armageddon och massa skypeande med sverige.
Idag träffade jag Sophie för ett biomarathon. Det var myspys. Vi båda fick Bieber-Feaver.... Och jag var livrädd under Roommate. 
Och ny Grammis Galan. Sjukt bra är det! MUSE redan vunnit. Massa bra uppträdanden av alla möjliga kändisar. Så himla häftigt. Visste ni att Matthew och Kate Hudson väntar barn? Snacka om att dom kommer få en snygg unge! Men galan är riktigt bra, ni borde se den om ni kan.
Liksom just nu presenterade Neil patrick Harris Katy Perry. men hon sjunger inte Firework. Hade velat höra den live ju.


Min värdmamma åkte till London idag. Det känns nästan som hon är hemma hos mig... Så denna veckan kommer det bli mycket, mycket jobb. Men det är ju som vanligt. 
Och nästa måndag.... MONTNA! Skodor <3 oj jag har längtat.

Nu ska jag mysa vidare. 
Just det! Den text me appen funkar kanske om du har en andriod med :D så det är bara att fortsätta smsa.

Bilder från helgen, fint väder har det varit med. Skönt!







Karin Hammaräng

Jag hoppas du får en fin "Alla Hjärtans dag"!

Bra att dina helger verkar mysiga! Det blir inte mycket motion med all den bio/film ni avnjuter!

Jag hoppas skoskavet blir bättre. Du kanske skulle investera i idrottstejp!?

Visst är det härligt att ha något att se fram emot! Jag både längtar efter och fasar för sportlovet nästa vecka. Längtar, eftersom jag får en paus från arbetet, men fasar, eftersom jag måste plugga och skriva i stort sett hela lovet. Sen är jag förhoppningsvis klar!...nästan i alla fall. Vi hörs i helgen, via skype, innan du åker på skidsemester. Du får väl ta med en ask choklad el.dyl. till familjen. Det är ju riktigt juste att du får följa med. Du bör nog skaffa idrottstejp till dina hälar, nu när du ska sätta på "nya" pjäxor på fötterna.

kram på dig!

//mamma

2011-02-14 / 20:54:14
Karin Hammaräng

Ha, ha, ha nu läste jag din rubrik igen!

Kul, mitt i all skoskavspplåga!

2011-02-14 / 20:55:22
Nils

Du verkar ha haft en trevlig helg. Det var kul.

Hoppas du har det roligt på din skidresa.

KRAM!

2011-02-15 / 18:52:30
URL: http://nilshammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback