26 augusti - Irene

Uppdatering gällande orkanen:

Obama har gått ut med att man ska ta orkanen på allvar.
Folk som bor i manhattan och runt om i New Jersey i "riskzonen" uppmanas lämna sina hem
Jag ska evakuera imorgon ca kl 10 för
Dom ska stänga av alla tåg och tunellbanor runt kl 12-13 tiden imorgon
Au pair organisationen har gått ut med "akutmail"
Min LCC har ringt och kollat så jag är okej, om jag ville bo hos dom
Lika så en Nanny som jag brukar prata med mycket här. Så gulligt av dom
Vatten och andra bra att ha saker tar slut i affären.
Jag har laddat två extra batterier till min telefon så jag ska överleva ett tag iaf.


Vad händer? Vad tror ni? Kommer NYC vara sig självt efter det här?
Det är lite läskigt faktiskt.

Men Be safe så hörs vi kanske imorgon.



Nu ska jag och Nathalie äta sushi och försöka ha kul


Nils

Ja, vi får väl se hur det blir efter orkanen.

Ha det bra!



KRAM!

2011-08-27 / 10:38:09
Karin

Bra att du håller oss uppdaterade. Som jag sa på skype igår... du får vara med om mycket under din tid i USA. Jag hoppas orkanen avtar i styrka precis som de sagt på TV-nyheterna i kväll. Jag tänker på dig! kram mamma

2011-08-27 / 22:07:49
JE

Tjejs på dig tjejen!

Skönt att det inte blev det elände din borgmästare i NY trodde.

Här hos regnar det småspik och idag var det bara 12 grader.

Till helgen åker Birgitta o M Ariel till Stockholm för Tjejmilen så vi hoppas verkligen att vädret ändrar sig. Själv drar jag till Skåne för gräsklippning och lite annat. Snart kommer du hem o då blir det roligt att ses.



Kramar

Mf o M

2011-08-30 / 20:16:56
Kajsa

Lisa? Lever du?

2011-09-08 / 15:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback