20 April - Brothers and sisters, we know each other as we always were. We know each other's hearts.

Efter lite mer än 6 månader så har jag äntligen besök!
Har precis hämtat upp en trött Robin på JFK. 
Och oj vad jag bara ville gråta av lycka när jag såg honom komma ut lite vilsen och trött. Några tårar kom det allt fram, och nu med för den delen. 
Min alldeles egna storebror ligger i rummet jämte. 
Imorgon är en vanlig jobbdag och det ska bli kul att ha med robin så han får träffa mina små tjejer. Annars har jag fått ledigt alla andra dagar. Fast jag sagt att jag kan jobba. Så det är snällt! 
Robin sa för en stund sen, jag trodde du skulle bo finare. Och det tror jag säkert alla tror. 
Att jag bor superfint och lyxigt. Det gör jag inte. Det är som ett vanligt hus, förutom att dom bygger om här uppe. Så det är en röra för den sakens skull. Och sen är det ju inte ett hus utan det är två lägenheter dom har. Och den lägenheten som dom har är finare än den jag bor i. Men jag är nöjd!
Grejen är at lägenheten i sig är sjukt dyr för den ligger så pass bra, så mina värdisar känner sig väldigt speciella. Även om det inte är lyx inne i huset. Men men. Nog om det!
Nu ska jag sova så det blir torsdag så jag kan umgås med Robin! 
Kan någon pausa eller iaf sätta livet i slowmotion så han inte åker hem så snart?






CarroH

Alltså hallå, du tror inte att han bakom din näve känner sig lite skymd?!?

2011-04-21 / 06:46:25
Per

Härligt, härligt! Nu drar Nils o jag till Polen! Kramisar till er båda! /Per & Nils

2011-04-22 / 07:12:50
Karin

Oj, vad jag blir varm i hjärtat! Jag bara älskar att se er tillsammans. Ha nu en riktigt rolig vecka och... vi ses på lördag.

kramar till er båda från mamma ... på påskresa, dock ej som påskkärring, bland konsten i Skåne.

2011-04-22 / 09:41:31
Karin

Oj, vad jag blir varm i hjärtat! Jag bara älskar att se er tillsammans. Ha nu en riktigt rolig vecka och... vi ses på lördag.

kramar till er båda från mamma ... på påskresa, dock ej som påskkärring, bland konsten i Skåne.

2011-04-22 / 09:42:12
Nils

Vad kul! Jag ligger i en säng på ett hotell i polen. Snart är det dags för morgonjogg.



Kram och hälsa bobin!

2011-04-24 / 06:29:38
Karin Ström

Blev helt tårögd här nu när jag läste att robin hade kommit! Lycka till underbara Lisa fisa.

2011-04-26 / 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback