And then while I'm away, I'll write home everyday and I'll send all my loving to you.

Har precis snyftat mig igenom filmen Upp. Jag höll på att drunkna i mina egna tårar i början... Hur tänkte dom när dom börjar filmen så? Sen kunde jag ju inte sluta snyfta... Så fort dom nämnde gamlingens fru så började jag igen.

Idag har jag shoppat efter massa nödvändigheter. Typ regnjacka (har hört att det behövs i NY), magmedicin (håll tummarna att den funkar!) och en weekend-bag. Mamma och jag var sjukt förvånade när vi var färdiga ovanligt tidigt. När vi väl är hemma så kommer vi på att vi både glömde gå in på banken, titta efter presenter till min värdfamilj och köpa cykellyse till Nils.


Igår var jag i växjö och hälsade på Martin för sista gången innan jag åker. Även om han och jag inte träffas så ofta så kommer jag sakna honom! Meeeeeen tacka gud för the world wide web!

4 dagar kvar tills vi flyger till London och endast en månad kvar till NY! (sjukt)




Jag och världens bästa Nils har bakat idag med... Men ack så fel det gick. Glasyren som skulle ligga på våran kladdkaka kom liksom aldrig i form. Så när vi lade på glasyren så blev det typ en pool i mitten av kakan och översvämning överallt annars. Men den smakade bra!



Tinde

regnjacka?! jösses det har inte jag ägnat en tanke! men det ska nog gå att shoppa i NYC hihi! klart vi ska hitta på nåt tillsammans :)

2010-09-04 / 23:51:39
URL: http://tindes.se
Louise

2 dagar nu ;) Tänker nog packa idag, alltså söndag, men kommer inte kunna packa allt, för har saker ja måste tvätta..

Men tidigare behöver man ju inte packa egentligen..

2010-09-05 / 00:41:15
URL: http://louisehelen.blogg.se/
emily.

babyyyY!

du e så fin! :D

ja saknar dej .

när kommer du till mej??

heter filmen bara upp? de nvill ja se!

2010-09-05 / 19:18:00
URL: http://emiiiilyy.blogg.se/
Martin

Nu va det för länge sen jag läste här :P massa att ta igen, hehe.. Up är så jäkla skön!



Hoppas det är fint med dig! Kommer sakna dig med vännen :)



Kram på dig!

2010-09-15 / 20:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback