They will not control us, we will be victorious!

Hemma igen!

Har ju varit i London i helgen. Och efter det åkte jag till värnamo för att hälsa på en sista gång och säga hejdå.
Det var verkligen kul att träffa lite folk och hinna säga hejdå innan man åker, Jag kommer sakna en del så mycket! Sen passade jag på att klippa mig när jag ändå var hemma. Malin är verkligen bäst! En bild får nästan komma upp senare på min frissa :)

Men London! Sjuuuuukt bra helg! Vi hann turista lite när vi ändå var i London, men det var ju inte därför vi åkte. Vi hann shoppa lite (jag köpte en hatt), han kolla in piccadilly circus, oxford street, Abbey road, london bridge (sjukt ovärd), Tower bridge (som vi trodde var London bridge först), plattform 9 3/4, vi hann hitta Londons abslolut bästa bar. Jaaa vi hann med en del.... 
Men MUSE! FAN VAD BRA DET VAR! Wembley släpper in ca 75 000-80 000 människor när det är konserter. Och vilka stod allra längst fram!? Jo vi! Alltså med ca 75 000 pers i ryggen. Det är typ som 4 st värnmo!!! Förstå hur mycket det är! Ah!! Nu kan jag dö lycklig....

Bilder näsa inlägg! 

(blir en jäkla massa inlägg nu när jag har varit borta...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback