Pictures from London

London i bilder. Läs mer i förra inlägget!

1. Såhär kände jag mig på flyget... Jag är lite flygrädd. Hur ska det gå till USA?
2. Men det gick bra! 
3, 4. Vi försöker ta oss igenom plattform 9 3/4. Funkar sådär. Vi missade Hogwartsexpressen....



5. Ludde fick en kompis
6, 7, 8. På favorit baren.



9. Gänget på Piccadilly circus
10. Topshop såklart!
11. Abbey road
12. Framför Tower bridge (som är så mycket coolare än london bridge!)



13. Jag i min nya hatt!
14. Dags att köa för MUSE!
15. Nya tröjor! (jag köpte faktiskt både den jag håller i och en sån som Fanny håller i. Värt!)
16. Kööööööööööööööö



17. Tror ni mig om jag säger att Wembley är stort?
18. Det tar sig.
19. Matt är fortfarande lika snygg.
20. Oh... Så nära, så bra!



21. Vi är sjukt lyckliga (och svettiga!)



Nää nu får det vara nog. Men fy fan vad bra det var!

(JAG HAR DESSUTOM FÅTT MINA FLYGTIDER!!!!)

Johanna Vågel

FYFAAN va grymt! :D

Mina kompisar var också där, men de hade sittplatser :P

Det måste varit asgrymt! Känslan, jag vet hur bra jag tyckte Pink var, och det var ändå en rätt så misslyckad konsert enligt kritikerna... Men jag tyckte den var BÄST!! :D

Nu är det inte långt kvar till du åker ju! :D

Massa kramar <3

2010-09-15 / 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback