Say the truth.

Här ska ni få se presenten jag fick av Pauline i helgen. Så himla söt är hon!


Tre askar, dom två små var det typ schampoo i reseförpackning, massa små Sverigeflaggor, nagellack, tofsar, doftljus och småsaker.






Men i den stora asken låg det ca 50 små lappar, alla ihop tejpade så jag inte ska kunna tjuvkika, alla skrivna för hand av pauline. Det är alltså lappar som jag kan öppna när jag har hemlängtan och så. Jag kan öppna en varje vecka och få något fint visdomsord av Pauline trots att jag är på andra sidan av atlanten. Tack Pausan!





Michaela

Hejsan !



Tänkte bara säga att jag åker samtidigt som du till USA, vart åker du ifrån? Jag åker från Landvetter den 4 oktober :)



Det verkar som att din storebror är den gamla datorkillen på min skola ;) Haha, vad roligt, hälsa från mig ;)

2010-09-01 / 20:30:17
URL: http://aupairicalifornien.blogg.se/
Louise

fan vilken bra och rolig present :D

2010-09-01 / 21:03:31
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback