Smelly cat, smelly cat, what are they feeding you?

Resfeber... Jag kunde knappt sova inatt. Fy sjutton alltså! Och om jag sov så drömde jag bara om allt som kan gå fel. Ännu är jag inte framme. Så snälla håll tummarna för att jag inte klantar mig mer!

Jag har gjort massa saker idag, och imorgon tänkte jag fixa med alla presenter jag har fixade till familjen :)
Jag vill verkligen skypa med dom innan jag åker... Dom har fortfarande inte svarat på mailet som jag skickade för en vecka sen. Och jag förstår, för dom jobbar liksom mycket. Sen vet jag liksom inte ifall jag är tjatig om jag skickar ett mail till... 

Det känns som jag har 1000 småsaker jag måste fixa innan jag åker iväg. Men jag vet liksom inte vad det är för saker... Måste börja skriva ner allt jag kommer på.

Men nu ska jag läsa lite, så jag tänker på  någor annat för en stund. Faaast först ett avsnitt vänner!
SO6E07




Linnéa Sandberg

Vi ska till Florida, Miami & Orlando :) Vadå hälsa på dig? ska du också till USA!? :)

2010-09-22 / 15:24:26
URL: http://linneaasandberg.blogg.se/
Linnéa Sandberg

Nej men vaaa! skojar du :D fan va kul för dig, vad ska du göra där då, jobba?

Nej inte bara pojken, jag åker dit med hela hans familj och kanske hans kusin också :) ser verkligen fram emot det :D Men vart ska du bo då?

2010-09-22 / 19:00:37
URL: http://linneaasandberg.blogg.se/
Martin

Frank Buffay- Sleepy girl, sleepy girl, why won´t you go to sleeeep? :P

2010-09-22 / 19:18:03
Linnéa Sandberg

Jaha, :) men fan va spännande :) den familjen du ska till kommer inte vilja lämna ifrån sig den sen när du ska åka hem ;)

2010-09-24 / 08:12:12
URL: http://linneaasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback