Presenterna.

Idag har jag fixat med presenterna till värdfamiljen. Det är sjukt svårt... För man känner liksom dom inte ännu!
Så jag håller tummarna för att dom ska gilla dom, men vad vet jag. Det blir lagom kul ifall det blir världens flopp.

Här är den äldsta flickan Zs presenter:



Lite Pippi-tema som ni ser. 

Här är den yngre flickan Ls presenter:



Bu och Bää-tema där :)

Föräldrarnas presenter:



Dom här tycker jag nästan var svårast... Dom blev lite tråkiga, men det får dom tåla!

Och här är alla presenter inslagna:



Så då har jag det färdigt. Men som sagt, jag tycker att det var skitsvårt att hitta på vad man skulle köpa till dom... Man vet ju liksom inte. Och jag hatar att ge folk presenter som dom inte gillar... Men men. Det blir säkert bra.

Nu ska jag hälpa mamma att städa lika bra så att jag gör något vettigt och inte bara sitter och är nervös. 
Men samtidigt som jag är jättenervös så längtar jag så sjukt mycket också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback