Min video

Det är ganska många som har varit nyfikna på min au pair video. Så jag tänkte lägga upp den här. Den är lite annurlunda jämfört med de andra jag har sett, men jag ville göra en som stack ut!

Allt jag säger är helt improviserat, så det är därför jag flummar så mycket. Annars säger jag bara ursäkta för min dåliga engelska :P



Så... vad tycks? Det är ju inte världens bästa video. Men jag är ganska nöjd ändå (fast jag är mer nöjd med mitt fotokollage!)

Marina

Klockren film! :) Vem skulle inte vilja ha dig som au pair?



Ska också snickra ihop en video, men jag har 0 fantasi. Ska göra mitt bästa dock ;)



Kram

2010-09-17 / 15:22:27
URL: http://notesbymarina.blogg.se/
Stina

Kan du svara på vad de ställer för frågor på ambassaden i sthlm? tacksam för svar! =)

2010-09-18 / 20:41:13
Moa

Hej! hittade precis din blogg på facebook. Helt underbar video du har gjort, man blir väldigt glad av att se den! Tack för en bra blogg och lycka till i USA!/Moa

2010-09-18 / 21:32:43
Isabelle

Jätte bra video!! och jag är med i den! haha ^^ glöm inte ta med cirkus filmen och visa för familjen!

2010-09-19 / 20:44:04
Johanna

haha GRYM ju! :D



<3

2010-09-22 / 18:57:19
elin

jätterolig video! Har också funderat på att bli au-pair. Hur gick du tillväga? alltså vilket företag sökte du genom typ? haha

2010-09-24 / 09:03:53
Lisa

Stina! läs mitt nyaste inlägg, där står allt om ambassaden!



Elin! jag bestämde mig att jag ville iväg och efter det valde jag CC som jag hade hört mycket om. Men nu i efterhand så vet jag att tes SI är minst lika bra! Om inte bättre. Jag vet inte riktigt hur dom gör.

men ring till dom olika organisationerna och prata med dom. Lägg upp frågor innan, sånt som du tycker är viktigt.

2010-09-29 / 13:23:56
URL: http://lisahammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback