Live your life

Idag har jag varit duktig! Tänka sig! Jag har varit hos tandläkaren, läst massa, shoppat massa presenter till familjen (jag tänkte slänga upp en bild när allt är färdigt) och jag har tom varit och simmat. Det är inte varje dag man hinner göra så mycket. Man blir ju helt slö över att inte ha jobb eller så.

Jag tänkte visa var jag kommer att bo, för er som inte vet vart Hoboken ligger. Det är en ganska otydlig bild här nere, men man ser på ett ungefär...
Ni ser det gröna Aet? Där kommer jag att bo. Den stora gröna plätten på bild 2 är ju central park och det tar mellan 15-20 minuter att ta sig in dit. Inte helt fel va???



Sara

Hej! Vet du vad det är man gör när man åker till ambassaden i Stockholm? har hört att det är en kortare intervju man gör?

2010-09-08 / 12:15:23
Lisa

Sara! Läs mitt nyaste inlägg. Där står allt om ambassaden :)

2010-09-29 / 13:25:16
URL: http://lisahammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback