I don't have time to go round and round and round.

Det börjar bli dags att lägga till mig på skype. Jag har tydligen två stycken. Men lisahammarang är den jag använder. Så lägg till mig :D 

Nu ska jag fortsätta packa...



Såhär ser mitt rum ut just nu, jag tyckte jag hade kommit rätt långt med packningen ändå... Men observera att inget ligger i väskan ännu!

emily.

gullet .

får du en iphone av familjen? inte illa!! niice.

en sak du kan tänka på i din packning iaf.

kanske inte hjälper asmkt. men lite skönt att ha i bakhuvet iaf. de e att du inte flyttar till nåt uland. så de har mkt saker där me :D oooom du nu skulle glömma nåt :D och då har nog din värdmamma lite koll på va som e bra å så :D

de e skönt iaf å tänka på .

annars tycker ja att din lista såg riktigt bra ut .

så duktig va verkligen inte ja .

keep up the good work .

ja saknar dej! du ska inte ta en sväng förbi värnamo ihelgen? :P

vilken dag e de du åker?!?! ja dör lite här .

2010-09-30 / 19:09:44
URL: http://emiiiilyy.blogg.se/
Jeanette

Hej!

Ett tips - kan du i dina inställningar fixa så att dina inlägg visas hela i rssflöden? Skulle underlätta enormt!



Puss!

2010-09-30 / 21:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback