Girl lose your blues and just laugh at life.

Nyklippt ju!
Jag måste visa hur jag ser ut i håret. Eller iaf visa hur jag såg ut innan jag klippte mig. Det var sjukt, jag väntade verkligen in i det sista....
Före:
Jaaa ni ser ju. Det var ju långt mer. Min utväxt var hemsk! Och det var jätteblont i topparna.


(klicka på bilderna för att få dom större. Ni som inte har luskat ut det ännu..)


Såhär är det nu! Inga speciellt bra bilder (jag vet!) Men det är inte det som räknas, kolla färgen! Jag gillar't!
(Observera MUSEtröjan!!)




Som jag sa igår med så har jag fått mina flygtider! Jag flyger från Landvetter Måndagen den 4 okt kl 09.15. Men man ska vara där i ganska god tid innan, typ redan kl 7!  Men jag antar att det kunde varit värre... Så nu letar jag och min mor boende i Gbg, och typ en bil. Eventuellt skjuts....

Madeleine

Hej! Vad kul att du också ska komma till NYC,

jag vet inte riktigt var de stället du ska till ligger, är det New Jersey? Jag bor på upper west side of manhattan, trivs super! (:

2010-09-16 / 16:36:04
URL: http://madeleineinnewyork.blogg.se/
Madeleine

med tunnelbana då? :) var beredd på att det antagligen kommer ta längre tid, anståenden här är så stora och det är alltid alltid alltid mycket trafik, du får helt enkelt testa :) jag har två, de är tvillingar 6år, en pojke & en flicka =) du själv?

2010-09-17 / 01:56:39
URL: http://madeleineinnewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback