And I think it's gonna be a long long time...

Har mycket kvar att göra.... Mest packning, men var ska man börja?
Småsaker som känns viktiga att man inte glömmer. Papper som är viktiga att man inte glömmer!

Jag tror fasen inte att det är hälsosamt att vara såhär nervös och nojig. Jag är 100% på att jag kommer att glömma något viktigt!

Sååå om det är någon med tips om hur man packar, tips på vad man inte ska glömma eller något speciellt som är bra att ha med sig eller man ska skita i att packa ner så snälla säg till! Eller ifall ni har något bra tips på hur man får koll på allt och slipper bli nervös. Eller kanske ett tips på hur man kan sova på natten?

Imorgon ska jag ner på stan och handla in lite sista grejer.

Det är förresten bara 4 dagar 14 timmar och 36 minuter tills planet lyfter... Men vem räknar?


Frida

Gör en packlista. Jag gjorde en med 2 kolumner, när jag plockat fram det som stod på listan så kryssa jag ena kolumnen och när jag lagt ner det i väskan så kryssa jag den andra. Vårat matsalsbord va överfullt med grejer, inte ens hälften hamnade i väskan. Ta inte med för mycket kläder, shoppingen här är mycket billigare och roligare, finns mer kläder (iaf i min smak). Jag hade med mig kläder för ca 2 veckor när jag kom, 1 vecka på skolan o en vecka hos fam, sen drog jag till H&M och handlade MASSA basic när jag kom hit istället. Vi får ta en shoppingrunda när du kommer hit, NYC är UNDERBART!!

2010-09-29 / 19:49:10
URL: http://daggny.blogg.se/
Jeanette

Packa lypsyl, kexchoklad och druvsocker. Bra att ha i början när man inte riktigt vet när man får mat... Och det är inte så kul att gå i deras kylskåp det första man gör. Iochmed jetlagen så kan du ju vara hungrig mitt i natten. Lypsyl och andra bra svenska saker (som kanske är svåra att hitta meddetsamma) kan vara bra att ha första dygnen innan du hittar de där borta. Lypsyl är guld när man kommer till ett nytt land - luftombyte. Och kanske skoskavsplåster - det blir väl en del shopping i början! ;)Ta hand om dig och vi kommer någon gång under året! PUSSAR!

2010-09-29 / 21:45:04
Isabelle

Som dom andra sa så kommer du nog shoppa rätt mycket. Så försök och ha lite plats kvar i väskan. :)

2010-09-30 / 10:16:53
Isabelle

...Eftersom du bara får ha med dig ett antal kilo packning

2010-09-30 / 10:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback