A new life is waiting.

14 dagar kvar! Det är två veckor! Det är ingenting!

Nervös? Jaaa... Shit. Jag har noll koll på allt känns det som. 
Saker som måste göras:
1. Visumpapper
2. Åka till Sthlm och få papper
3. Säga upp min telefon och betala det.
4. Fylla år
5. Packa
6. Köpa alla småsaker som behövs fixas innan resan... Typ som...?
7...... Eh... FAESEN! Jag har ingen koll...

Idag har jag varit duktig iaf jag har skrivit in till tidningen, köpt en ny kamera och ett par nya skor.
Min mormor och morfar var här igår, sa hej då och firade min födelsedag på en och samma gång. Jag fattar inte att jag ska åka iväg i ett år snart... Det är sjukt.

Men såhär ser skorna ut:

(Nehe ett par adidasskor??)

Och här är kameran:


Som för övrigt känns som en sjukt bra kamera. Kajsa hade en sånhär hela sommaren och jag har typ varit imponerad på den, så jag visste vilken jag ville ha. och alla verkar nöjda med den, så den fick det bli!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback