Thunderstorm över NYC

Eller så är det på andra hållet... Jag vet inte men Usch. Jag gillar verkligen inte när det åskar och blixtrar så nära och så mycket! Det är ju iof rätt fint med blixten på håll men när man tänker på vad den kan göra så är det rätt läskigt.
Just nu så lyser blixten upp mitt rum var och varannan sekund. (och jag skojar inte! Det är galet mycket.) Usch....

Jag tänkte bara lägga upp "veckans Pao ord" 
som ni kanske, eller kanske inte kommer ihåg så fick jag massa, massa små lappar som Pauline hade gjort för hand. Ca 50 stycken lappar med fina små ord på. Och jag har inte kollat på någon i förväg. Idag öppnade jag den första. Och jag tänkte dela med mig.



Haha! Tack Pao :)

Fy fasen för det här vädret... Det är jätteläskigt!
såhär ser det bergis ut över oss just nu...




Per

Allt i USA är större och häftigare, vet du väl, så och åskvädren...

Här är det fortsatt vitt på taken på mornarna och solen skiner på de gulfärgade löven. Lycka till under dagen! /Per

2010-10-12 / 08:26:24
Karin Hammaräng

Vilken vacker bild!

Roligt att barnen tyckte om presenterna. Tror du de kan sitta ner när du läser för dem? Har din värdsamilj ett gammalt vitt lakan, kan ni ju tillverka Lilla Gubben med hjälp av en svart krita. Kommer du ihåg när vi hade det på barngympan?

2010-10-12 / 16:27:26
Nils

Oj, så mycket åskar det aldrig här. Jag vill också ha lite oväder.

Vilket jobb hon har lagt ner!

KRAM!

2010-10-14 / 19:19:25
URL: http://nilshammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback