Heart

Jag har nu haft min sista kväll med hela familjen. Och aj vad ont det gör.
Hela kvällen har tårarna legat på lur. Jag kommer sakna dom! Jag kommer sakna min lilla mamma och min älskade lillebror så mycket. Och Robin... Helt sjukt.
Men det är klart att det är okej att vara ledsen. Jag önskar bara att jag kunde säga något, så att det känns bra.
Jag ska iväg på mitt livs äventyr! Men här sitter jag med tårar på min kind. 
Ärligt talat så trodde jag inte att jag skulle känna såhär, för jag har sett fram emot det så mycket! Och jag har bott själv sen jag var 16 och blablabla. Men mamma och mina bröder,  min låtsaspappa, låtsasmamma.... Jaa kanske till och med pappa har ändå varit här för mig. Det kommer bli svårt att kramas hejdå. Och jag känner mig alltid så dum när jag gråter. Men det är okej. För jag kommer att sakna dom. Utan tvekan.
Och jag är ju inte själv om det här. Dom kommer ju sakna mig med. Så fort jag har kollat på Nils idag så har det synts att han har varit ledsen... Jag vill inte att han ska vara ledsen! Fasen.

Så tacka uppfinnaren av internet för sjutton! För jag kommer behöva mail och skype-samtal för det här!

Mamma har skickat med mig typ 6 olika små paket som det står typ "när du saknar mig" och "när du får det jobbigt" på och så. Som jag ska öppna när det behövs. Så himla fint! Jag ska visa en bild på dom när jag är i Usa. Och jag kände att jag ville ge något litet till dom här hemma med. (betoning på litet)



Till Nils som jag tror behöver det här mest. (han är så ledsen)
Och jag fick både kort på honom och en jättefin teckning som han hade målat! Ni ska få se när jag är framme.









Joss

Lycka till lisa!!!!!! hoppas du inte gråter lika mycket som jag gjorde på flyget, flygvärdinnorna trodde jag var rädd för att flyga xD Men det var nog lika bra att gråta då så var det över sen.



hoppas du ser fram emot sjalen, den är full av kärlek från hamamatsu, och det kommer snart packas på massa kärlek från NZ med. galet vad bra vi är, och vi hörs!!^^



puss och kram!<3

2010-10-03 / 10:25:37
Johanna

Ha det så bra nu Lisa!!!!

Du kommer få det så grymt kul! :D Jag är nästan lite förväntansfull på att få läsa om hur du har det!

Ta hand om dig, och njut av varje sekund nu! :D

Massa kramar från lilla mig :)

<3

2010-10-03 / 20:31:53
emily.

du e så himla bra!!

fina små ting du gjort till familjen!!

allt kommer bli så himla bra.

och gråta får man göra. mkt .

och man får sakna sin familj å vänner .

för de betyder ju egenrtligen bara bra saker .

ja grät skitmkt när ja satt på flygplatsen när ja åkte till canada .

man e ju inte ledsen egentligen .man e sjukt förväntansfull. men de e alltid jobbigt me farväl .därför får vi tänka att de inte e nåt riktigt farväl, utan mer ett hade. för snart ses vi igen!!!

shit va ja kommer sakna dej! de känns redan konstigt.

fast att vi inte setts så mkt på sistone .

men ja känner ändå att en liten del av mej e längre bort .

nu vet du va ja sagt. minsta lilla.

då ghör du av dej .

I´ll be here for u .

som i vänner :D

för du e min bästaste bästa väN!!!

ja älskar dej!

2010-10-04 / 09:29:17
URL: http://emiiiilyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback