Birds flying high, you know how I feel.

1 oktober 2010. 
Det innebär att jag har 2 dagar, 21 timmar och 55 minuter tills mitt plan lyfter.
Det är inte så jäkla mycket allså...
Jag hade faktiskt försökt att packa färdigt idag. Vi får se hur det går. Och väskan packade inte sig självt inatt! Jag som höll tummarna för det.

Så idag ska jag
1. Packa färdigt
2. Hjälpa min lillebror rensa ut hans garderob.
3. Kolla över min packning och noja mig över vad jag har glömt.
4. Nils ska ta med mig på bio. (det har han väntat på länge nu!)

Min sista helg i Sverige kommer alltså inte bli så extrem. Men det är min sista helg i Sverige....


Joss

Liiiiisa!!! Hoppas du får det grymt bra och lycka till med allt!^^



Sjalen är nu på väg till NZ och kajsa, bara så du vet ;)



Massa kramar från Hamamatsu!<3

2010-10-01 / 13:56:57
Veronika-au pair i New York

Hej! Va kul att bo så nära NYC! :) Jag bor 50 minuter norr om NYC, i Westchester.. Vilken organisation åker du med?

2010-10-01 / 14:41:40
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback