7 okt - New York, New York

Godmorgon varlden!
Idag ar jag uppe tidigt igen... Jag kan inte sova pa morgonen. Det ar trist.
Idag ska vi pa New York city tour! Pepp! Det ska bli fint vader med. Inte helt fel.

Igar serverade dom jatteacklig mat har... Det var battre i tisadgs. Sa nu sitter jag har jattehungrig och vantar pa frukosten. Bast att jag gar och klar pa mig da!

Ha det sa bra ni dar hemma!

Per

Godmiddag, Lisa! Här är det faktiskt kväll nu. Det har regnat lite fint hela da'n, sedan fm. Nils städar för fullt och mamma har precis kommit hemcyklandes.

Nu är du snart färdigutbildad!

Det löser sig med fyraåringen; efter en vecka så är det du som har varit där hela tiden...

Ser fram emot alla bilder du utlovat!

Kram/Per

2010-10-07 / 18:07:18
Nils

Två inlägg som jag inte läst! REKORD! Jag är äntligen klar med städning, läxa och packning. Ikväll ska vi titta på finalen i Superstars. Det är dem i det blåa laget och Björn Ferry med i finalen. Jag hejar så klart på Björn Ferry. Titta gärna in på min blogg om du har tid.

KRAM!

2010-10-07 / 19:27:23
URL: http://nilshammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback