6 okt - ordbajs

Fy fasen, att ga in pa internet har ar fasen ett tre timmars projekt! Inte kul...
Forut sa funkade det pa min dator, men nej. Nu vill det inte.

Idag har vi haft lite olika lektioner om child safty och gjort lite projekt i grupper. Det funkar, alltsa det hade ju sjalvklart kunnat vara roligare. Men skit samma, vi har typ bara en lektion kvar nu anda.
Nu ikvall var det en polis har och pratade om hur man ska halla sig "safe" har i USA. Typ att man inte ska hanga med folk man inte kanner hem (for det brukar man ju gora..?) eller att typ vad som an hander ska man vanta pa en polis. Han var sjukt duktig och skojade massa. Det var faktiskt riktigt kul. (jag ska lagga upp en bild pa honom i helgen, en riktig dounutpolis!)
Nu sitter alla har i datasalen och forsoker facebooka, men det funkar fan inte.  
Imorgon blir det New York tour! Det ska bli sjukt kul :D jag ska forsoka lagga allt pa minnet sa jag kan hitta runt lite sen. Eller iaf sa jag kan kanna igen mig. Men vi alla vet val hur det kommer ga :P Jag ska iaf forsoka!

Sen pa fredag sa blir det vardfamiljen! Jag langtar, men ar sjukt nervos med. Jag fick ett langt mail av vardmamman som typ berattade att Den aldsta flickan inte ville att den nuvarande au pairen skulle sluta och att hon typ inte kunde sova pa natterna. Men hon hade anda velat ta ledigt fran skolan for att vara med och hamta mig pa buss-stationen. Sa vi far se hur det gar. Mamman sger att det finns en stor chansa att hon ar lite elak i borjan men att det ar sa 4 aringar ar... Men nar jag ar framme och har tid sa ska jag slanga upp lite bilder och svara pa alla mail ordentligt.

Jag har fatt sa mpnga fina mail av er, Tack! Det behovs verkligen och jag blir verkligen glad. Nagra fa ord gor sa man blir lite mer saker och kanner at man klarar detta. Sa tack! Jag ska svara sa fort det funkar.

Och just det! Har pa omradet gar det typ runt massa hjortar eller radjur eller vad det ar. Och jag har sett massa tvattbjornar! Skitsota var dom, men jag ar fasen radd for dom.


alexandra sundwall

du ska se att de kommer va den nervösaste bussturen i ditt liv när du ska träffa famimljen! de va nästan som att man inte ville att bussen skulle komma fram eftersom man inte riktigt visste vad man skulle säga eller göra när man träffar dem första gången xD litet tips: fundera ut lite smått vad du ska göra ;P

2010-10-07 / 14:40:06
Nils

Coolt med tvättbjörnarna!

Kommer inte på något mer att skriva tyvärr!

Men kram på dig i alla fall!

2010-10-07 / 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback