27 okt - I want to hold your hand.

Jaha ännu en dag i staterna. Vad sjutton ska jag skriva?

Det gick bra i stort sett hela dagen. Mamman var hemma men gömde sig lite, tack och lov för det. Den minsta har blivit dålig också... Det kom krypande nu på kvällen. 
Vi har varit på Target också, det liknar typ ica maxi eller Coop forum. Man kan köpa allt där inne. Och Z hände med oss och hon vet att man kan köpa allt. Och tydligen få allt med. Sen slutade det med att hon fick en stor uppstoppad pumpa, men när vi kom fram till kassan vägrade hon släppa taget om den och scanna den. Fy sjutton, jag höll på att få ett utbrott. Och tillslut scannade vi den. Och då blev hon skitsur. Jättesur! Oh.... jag blev så arg. Och hon vägrade att säga tack.
Annars idag har vi haft playdate med en kompis, hoppat i hoppborgen, sett en fet regnbåge över NY skyline (jag sprang för att hämta kameran, men den var tom på batteri) och jaa inte så mycket mer.

Mamman lagade en supergod middag ikväll, klyftpotatis, grönsaker och stora köttbitar. Jättegott. Men vart fasen är såsen!? Alltså hela tiden... Ingen sås. Jag vet inte hur jag ska klara mig. 

Jag har blivit stoppad 3 gånger idag på vägen till och från skolan. Och folk har frågat mig om vägen... Varför mig? Jag blir så generad när jag inte vet vart dom ska heller. 
Och Ja, jag har blivit tagen för barnens mamma. En gång. Fast då var bara L med och jag sa snabbt att jag var deras au pair... Shit det fick mig att känna mig gammal.


Här är våran koja som vi byggde här om kvällen. Eller mitt hus, Z tyckte att jag kunde flytta in där. För det var sååå mysigt.



såå som sagt så ska jag jobba på lördag och det är trist. Eftersom maskeraden som vi ska gå på är tydligen på fredagen... Så jag vet inte hur jag ska göra. Eller vad jag ska ha på mig.
Det är trist.

Och sen mamma! Jag har en fråga, har jag alltid varit lättskrämd, mörkrädd och sådär?
Ha det så bra :) 




Carro

Hm, jag trodde att man dränkte allt i sås o majonnäs over there....

JA, du var rädd för allt, mest myror HAHAA ;-P

Hoppas du får det bra i helgen trots jobb etc. Jag åker till Helsingborg imorgon. Lääängtar....

KramCarro

2010-10-28 / 07:58:16
Karin

Lättskrämd...?



För vissa saker, men inte för sådant som man skulle kunna tro.

Du är väldigt tacksam att skrämma genom att t.ex. stå bakom dörren och hoppa fram.

Men när du var liten, 6 år gammal, gick du minsann fram till de stora killarna i trean och talade om att så där "får man inte göra!" Det var visst några som var dumma mot någon annan.



Slutsats: lättskrämd, men inte rädd.



Jag förstår att det är svårt att hitta på något att klä ut sig till. Är själv tom på idéer... ialla fall sådana du skulle kunna gilla.



Kram mamma

2010-10-28 / 18:45:11
Markus

"Oh my god! A diuble full rainbow!" :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=OQSNhk5ICTI



En biff utan sås är som ett regn utan moln, som en skog utan träd. Alla har rätt till sås.

2010-10-28 / 23:56:35
Nils

Ja idag åt vi panerad fisk, pressad potatis och kall SÅS! Jag kan skicka några packet pulversås i julklapp om du vill.



Mamma har helt fel!

Slutsatsen är: lättskrämd & skiträdd!

KRAM!

2010-10-30 / 17:39:18
URL: http://nilshammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback