26 okt - Why is it always the ones that we love are the ones that will never come home?

Idag har det varit en sämre dag. Med en värdmamma hemma så går det sällan bra. Man duger liksom inte... Och mamman tänker inte riktigt alltid. Så den lilla rutinen vi har fått in förstördes lite idag... Men men, det blir nog bättre imorgon.

Jag kom precis in från en promenad, måste köpa ett par träningsskor snaaart. Och ett par converse, en höstjacka och kostym tills på lördag! Hur ska jag hinna? jag jobbar dessutom hela veckan. till och med på lördag :( men kunde inte riktigt säga nej till det eftersom dom ska på begravning...
Tips på Halloween utklädnad?

Och nu är det såhär att den 11-17 november så ska jag vara ledig. Familjen ska till Florida och gå på disney world. Jag hade så gärna velat var med! Men dom fick tag på en stuga med 6 bäddar (dom är 6 utan mig) och den är rätt liten. Så jag fick hänga med om jag ville. Men jag kände att dom inte riktigt ville eftersom det redan var så trångt. Och jag vet inte riktigt om jag hade orkat det heller...
Och sen ska jag vara ledig vecka 8 i februari med. Och då skulle mormor bjuda på någon resa. Eller något. Och jag var inte riktigt inkluderad där.
Så jag är ledig då! Kom och hälsa på eller så kommer jag och hälsar på :D

Jag har numera också kollat på de två första avsnitten av GLEE. Jag älskar GLEE. Säg vad ni vill om det, att det är tjejigt, konstigt, för mycket musik och drama. Vad som. Men jag gillar det. 
Jag håller på att ladda upp bilder från konserten med. Så ni ska få se någon här med.
Och jag har drömt så mycket konstiga drömmar på senare tiden! 
Massa konstiga saker. Typ att jag bodde granne med Emily och massa runt det. Att Promoe flyttade till värnamo och bodde granne med Arne. Och dom blev bästa vänner (eftersom arne var så snäll och tog hand  om  promoe, finns rätt mycket att lära sig i värnamo :P) och dom åt falafel hela tiden. Och klagade på hur dåligt USA var. Och sen kom jag hem och skulle passa Promoes barn som hetter Hugo och Leia. Men Promoes exfru ville inte det. Jättekonstigt.

på tal om annat så hade vi 22 grader varmt idag. Igår var det 20. Hur hade ni det där hemma nu igen? :P Haha

Hur som helst här är lite bilder från konserten.








Kolla in fler av bilderna på facebook :) Nu ska jag kolla på Glee istället.


Nils

Oj vad många köp du har planerat. Vad skönt att du ska vara ledig ibland också. Vilka drömmar! Vilken fantasi du har! Coola bilder!

KRAM!

2010-10-27 / 17:23:29
URL: http://nilshammarang.blogg.se/
Nikolinafisk

HEJ! Den som säger något elakt, taskigt, dumt eller allmänt korkat om Glee kan ta sig någonstans:P

Inte för att jag har egen erfarenhet men du talar om svackor och att allt inte är bra men det kommer att bli bättre och du lever drömmen (okej snorungar är kanske inte drömmen men you get it) och du kan klara dig genom allt superkvinnan!

För övrigt kan jag meddela att jag lyckats nästla mig tillbaka till Kulturskolan, imån ska jag gå på danslektion! Woho! Visserligen med 92-93or men just nu klagar jag inte.



Ha det bäst och njut av varje stund och kom ihåg, efter regn kommer sol!

Pöss och hepp!:)

2010-10-27 / 19:14:26
Karin

Skönt att du ser framåt och är positiv, även när det är jobbigt. Du är bäst!!!

Du behöver novemberledigheten, om du ska hinna titta, jämföra, fundera, välja och köpa alla de där sakerna. Med 20 grader, kan det t.ex. inte vara så himla bråttom med höst/vinterjackan.

Passa på och besök något häftigt konstmuseum el.dyl.



Nu ska jag förbereda min föreläsning för lärarstudenterna på universitetet.



puss och kram

2010-10-27 / 19:36:18
emily.

såg du dom första avsnitten i första säsongen eller nu dom nya i andra??

ja har alla på datorn .löööööv it .

och kman säga att andra säsongen e bättre än första.

så den som väntar på nåt gott ..:P

2010-10-27 / 22:57:33
Arne och Promoe

Coolt och va med i din dröm! Smickrad! :D

Antagligen kommer det hända på riktigt nu!

2010-10-29 / 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback