25 okt - Birds flying high, you know how I feel.

MUSE var bra igår. Jag älskar mina vänner Matthew, Dominic och Christopher för all bra musik dom gör. Och att dom är sjukt bra på scenen... Alltså, jag hade sittplatser och det är jag inte så nöjd med. För jag vill vara där nere och hoppa. Vara riktigt lycklig. Men det struntade jag i och hoppade och skrek som en galning ändå.
Showen går inte på något sett jämföra med Wembley, för det är inte samma sak. Men den var ganska lik konserten dom hade på Hovet. Lite större bara... Det var tydligen ca 17 000 personer där inne nu.
Och det positiva med att ha sittplatser är ju att man ser en helhet mer. Och det var fiiint. Jag fick till några bra bilder. Men det krånglar med att lägga över dom från kameran till datorn... Så det får bli imorgon eller något.

Idag har mina barn varit sjukt duktiga. Och glada. Så det har varit en bra dag, trots att jag jobbade ganska länge. men imorgon ska jag inte börja förrens kl 08.30, det blir sköönt.
Jag har kommit på att jag har skrivit mycket negativt om mina upplevelser här. Och det är självklart att jag gör det. Det är ju det jag behöver ha ut från mig... Men det händer mycket bra saker här med. Barnen är faktiskt snälla och föräldrarna med. Ibland är det riktigt bra. Och nu när jag börjar lära känna barnen och vet hur dom är, vet vad dom skrattar åt och tycker är roligt.
Idag har Z haft världens tålamod med L och då blir jag lycklig. Och när Z berättar massa saker och jag svarar "NO WAY" Och hon svarar alltid "Yes way" eller när hon säger "you're kidding". eller när jag frågar L om jag får äta henne till middag och hon svarar "jaaa" Jättelyckligt. Eller så brukar hon vilja äta upp sin syster istället. Eller när vi leker monster. eller kurragömma. L lägger något över huvudet och tror att hon är borta.... Ja massa saker!
Det är bara alldeles för lätt att se dom dåliga sakerna före dem bra.

Men som sagt, jag gillar inte vara ensam. Och det blir man alldeles för ofta här... tyvärr. Men jag klarar mig alltid antar jag.

Jag råkade köpa en till MUSE tröja. Och en poster.
Här är min kollektion av MUSE tröjor. Inte helt fel. Den ljusgråa är nyast :)





Karin

Ja du Lisa, du har aldrig gillat att vara ensam. När du var lite (sådär fem år) frågade du efter Robin.

Kanske har du aldrig varit ensam på det här sättet!?

Vem vet, en dag kanske du kan njuta av lugnet... om inte familjen har för mycket "buller och bång" för sig!

kram och puss från mamma

2010-10-26 / 21:26:01
Nils

Vad kul att konserten var bra och att barnen var snälla. Hoppas du inte känner dig alltför ensam.

KRAM!

2010-10-27 / 17:17:47
URL: http://nilshammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback