21 okt - Follow through

Godmorgon världen! 
Idag när jag vaknade upp låg jag på tvären av sängen. Alltså på brädden. Så när jag vaknade blev jag halt förvirrad och fattade inte var jag var. Sätter mig upp och tror att jag har försovit mig till något... Men en hundradels sekund senare så fattar jag, lägger mig rätt och somnar om.
Jag har sovit ganska dåligt inatt, har fått en jobbig hosta.
Sen när jag vaknade upp idag så var jag också lite ledsen, jag har verkligen ingen kompis nära här. Jag känner mig rätt ensam. Och det är lite jobbigt. 
Nu i helgen så är det au pair möte, så då ska jag träffa dom som bo i närheten. Och det är mest tyskar och mexikanare typ. Det är en tjej från mexiko jag ska gå på konserten med på söndag. 
och sen förhoppningsvis så ska jag med Nathalie och hennes gäng och bowla på fredag. Så jag har lite att göra trots allt i helgen. Men typ som idag är jag ledig på förmiddagen och fram till kanske kl 16 (vet inte riktigt) Då hade det varit kul att kunna döda lite tid med någon.




















Per

God eftermiddag! Kul bilder!

Här kom första snön i natt! Ett vitt täcke syntes på gräsmattorna. Det blev en fin, solig dag med 5 grader. Hoppas du får det bra i helgen! /Per

2010-10-21 / 18:31:25
Nils

Jag brukade vakna upp och ner ibland, alltså med fötterna vid kudden. Som tur är händer det inte så ofta längre. Väldigt fina bilder (särskilt dem med mig). Haha! Vad kul att du ska ut och bowla.

Kramar!

2010-10-21 / 20:05:35
URL: http://nilshammarang.blogg.se/
Hannah

Hej hej. Jag flyttar till glen ridge new Jersey nästa vecka. Det ligger ungefär 25 min utanför nyc så om du vill skulle det vara kul att träffas någon gång:)

2010-10-22 / 07:33:38
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback