19 okt - unintended choice

Så första dagen med barnen själv.... Och det gick... Förvånansvärt bra! 
Jag har fått massa kramar och pussar. Och mestadels glada miner.
L vaknade och ville ha mamma, men efter ett tag var det bättre. Z vägrade göra som jag sa, så vi bråkade lite. Får panik på att barnen vill ha godis till frukost typ. Och om dom inte får det så försöker dom ta det själva. Har massa sånna småexempel som gör mig galen.
Och dom stora bråken är när Z inte delar med sig av hennes grejer till L, när L råkar vara ivägen, eller råkar stöta till Z... Z har inga hämningar och kan lätt slå till L med en leksak eller putta ner henne från soffan. 
Det är inte okej.

Annars så går det bra. Lite ensamt nu när C har åkt... Imorgon kommer Min VP syster och ska leka med barnen på eftermiddagen. Så jag ska få vara ledig. Tänkte ta mig in till Central Park. Har ju inte varit där ännu. Antagligen blir det väl att jag får åka ensam... Men det kan väl vara Okej antar jag.
Jag har lite grejer jag vill shoppa med, som typ träningskor och sådär. Och tjocka tröjor. Har inga med mig inser jag nu!
Meeen jag råkade bränna lite pengar idag när jag bokade biljetter till MUSE på SÖNDAG!!!!!
Så hata mig, älska mig. Men jag ska se MUSE på söndag!!! Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är! Och på söndag var det precis ett år sen jag stod i mitten allra längst fram i Stockholm och såg dom. Det kommer bli fett. Jag har dock sittplats denna gången. Men jag har ju redan stått längst fram två gånger.

Men nu ska jag varva ner lite och sova. Upp imorgon kl 05.30....

London 11 sept 2010


Stockholm 24 okt 2009

Frida

Kan inte vi ses i city i helgen? Jag behöver oxå shoppa lite nämligen :)

2010-10-20 / 04:07:33
URL: http://daggny.blogg.se/
Markus

Haha, fan va dumt. Men Faan, va kul!

2010-10-20 / 07:35:04
Issa

haha Lisa! Det var ju lite dumt, men ändå värt det ;) ha så kul! :D Ska du gå på konsterten själv förresten?

2010-10-20 / 09:38:44
Ida

Härlig bild på Matt från Wembley! Var på samma gig, magiiiskt!

2010-10-20 / 11:33:50
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/
Nils

Vad kul att det går bra. Synd bara att dem inte har någon uppfostran. Hoppas konserten blir värd pengarna.

KRAM!

2010-10-20 / 18:29:32
URL: http://nilshammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback