17 okt - Weekend in NY

Igår var vi ute och hade det verkligen jättekul!
Tack Tinde, Linnea och Theresia! 

Idag har jag varit och shoppat på manhattan med några tjejer och en kille. Hade verkligen skittrevligt. Jag har pratat mycket med den ena tjejen, Nathalie har jag pratat med massor och har sett fram emot att träffa henne.
Och fasen vad kul jag hade det med dom. Hoppas dom hade lika kul med mig :) Haha
Vi gick runt och kollade lite på manhattan, jag köpte ett par byxor på american eagle outfitters. Skitsnygga fast dom kostade 59 dollar. Men sen när jag kommer till kassan och betalar så sägen hon 32 dollar... Och jag betalar och ser glad ut. Hon gjorde verkligen fel... Fick lite dåligt samvete, men jag sparade ändå 26 dollar. Sjukt.
Sen var vi förbi svenska kyrkan, råkade köpa en marabou chokladkaka....
Jag ser verkligen fram emot när jag får träffa dom här tjejerna igen. 
Nu ska vi ha hejdå party för C. 

Om alla helger är såhär bra så kan jag vänja mig! Verkligen.

Jag och Theresia ute i fredags.



Dom har gjort skridskobana vid rockefeller center


Trevliga gänget!


:)


Svenska kyrkan


Och slutligen byxorna.


Men efter idag mår jag 1000 gånger bättre. Det känns så skönt! Så tack alla för helgen :)
+ att dom här tjejerna gillar att åka skidor. Det kanske blir en skidresa trots allt?


Markus

Jag läste precis att det var Zombie-parad i hela New York i lördags. Märkte du av det nåt? Låter stört häftigt.

2010-10-18 / 17:55:02
Karin

Du var verkligen värd en skön helg! Kanske uppskattar man helgen mer, när man haft det jobbigt?! Jag är i alla fall glad för din skull.:)

2010-10-19 / 10:01:43
Nils

Kul att det var kul i helgen. Snygga byxor!

KRAM!

2010-10-20 / 18:25:41
URL: http://nilshammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback