16 okt - Have you slept well?

Godmorgon världen! Efter en god natt sömn så är jag pigg och glad. Jag smnade till regnet som smattrade lite på mitt fönster i taket och alla sirener från polisbilar, brandbilar, ambulanser som går på var och varannan minut.
Min säng är gudomlig.

Idag så är jag ledig, så himla skönt!
Tinde och hennes kompis Linnea ska ta med mig ut på äventyr ikväll. Det ska bli kul! 
Jag är lite nervös dock, men det ska nog gå bra. Är lite irriterad för jag vet inte vad jag ska ha på mig... Jag hade massa övervikt när jag åkte och nu känns det som jag inte har något att ha på mig ändå. Men det ska nog gå och lösa en annan dag.

Nehe frukost kanske?



Emma

Alltså Lisa, vad äter du till frukost här? XD

Jag lovar att komma och hälsa på mer en gång! :D

2010-10-16 / 17:36:19
URL: http://stollig.blogg.se/
Pauline

Äntligen får vi en trevlig bild på dig pärlan... så hoppas ni får en trevlig kväll och glöm inte hitta en rik amerikan åt mig...

puss puss

2010-10-16 / 17:37:09
Markus

Shit, vilken j*vla säng!! Skönt att höra att det går bättre. Men kommer väl vara lite upp och ner närmsta tiden antar jag. Kriga vidare!

2010-10-17 / 10:49:52
emily.

spelar roll va du har på dej .

du e alltid snygg :D

och shiiiit vilken säng .förstår att du sover gott .

pussi! <3

2010-10-17 / 10:57:52
URL: http://emiiiilyy.blogg.se/
Nils

Du borde verkligen hitta några klädesplagg som funkar. Väskan gick ju knappt att få igen!



Vilken gudomlig säng!



KRAM!

2010-10-17 / 17:43:46
URL: http://nilshammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback