9 nov - Like I'm the only one who knows your heart

Want you to make me feel like I'm the only girl in the world. Like I'm the only one that you'll ever love, like I'm the only one who knows your heart. Only girl in the world...
Jag har den låten fast i mitt huvud! Har säkert hört den 20 gånger idag! Det är Z nya favorit låt. Nu är det Lady Gaga och den här alltså.

Min dag har gått riktigt snabbt! Jobbade inte alls speciellt mycket. Såhär ser en bra dag ut alltså, men också en rätt vanlig dag:

Barnen hade varit uppe jättelänge igår och vaknade inte förrens 9.30. vi lekte och åt frukost till kl 11. Då är det dresstime (har äntligen fått in lite rutin! Så när jag säger
"oh do you know what time it is?" säger Z- "11...?" Jag-"Well yes! What happens 11 o'clock?" Z- "dresstime!!"
och på så sätt så blir inte det så krångligt. Förut kunde det ta timmar att få henne klädd. Idag bråkade vi bara om vilka skor hon skulle ha. Jag tycker inte sandaler är speciellt bra när det är ca 10 grader ute. Sen kollade dom på en show innan skolan.
Lämna Z på skolan och L somnar i vagnen. Bär upp L och lägger henne i sängen (ibland har man tur och hon vaknar inte) Så passade jag på att fixa lite med deras kläder medans hon sov. Fixade lite lunch och kollade på Kanalen SOAP. (bra skit)
Hon sov tills jag var tvungen att väcka henne, innan kl 15. Då vi måste bege oss för att hämta Z igen. Väldigt skönt att hon kan sova så länge ibland! 
Vi hämtade Z och bytte om till hennes dansdress på skolan. Mötte upp Mamman (som slutade mycket tidigare från jobbet för hon skulle kolla på Z dansklass)
Jag och L gick hem och busade lite. 1,5 timmar senare kom dom hem och vi busade lite till och sen slutade jag runt kl 6. Galet skönt.
Jag passade på att ge mig ut på en liten runda efter middagen.
Det var min dag, väldigt lite hände. Men det är skönt det med.
Nu väntar jag på Glee avsnitt 6. Sjukt jobbigt att behöva vänta en vecka varje gång man vill se ett nytt avsnitt!

Veckans Pao ord! 
Våran duschlåt! Jag saknar dig Pauline.



Ett otroligt tråkigt inlägg måste jag säga, om man bortser från Paos ord. Men det struntar jag i just nu. Ni fick ju faktiskt en videoblogg igår! Haha. 

Säg till eller fråga vad som om det finns något ni vill ha svar på!

Pauline

Saknar dig också massor... de har snöat här som en galning i natt så vi har säkert 2 dm spännande...

Ja jag ser att du har nytta av mina vecko ord... snart är de megahelgen och de kommer inte kännas likadant utan dig.. vem ska äta kinamat med mig och spendera massa pengar i den fantastika staden... Men vi kanske skulle ta och skypa någon dag.. Ha en riktigt bra dag nu.. puss

2010-11-10 / 09:38:56
Nils

Jag tycker det var ett kanoninlägg. Det är lika kul varje gång man hör av dig. Skön dag!

Saknar dig!

KRAM!

2010-11-10 / 19:46:43
URL: http://nilshammarang.blogg.se/
Karin

Det var väl inget tråkigt inlägg! Jag har länge varit nyfiken på hur din dag ser ut. Du var ute en runda, skrev du. Har du köpt några träningsskor än?

Här är det novemberrusk med blåst och småregn. Det har visst snöat en massa uppe i landet.

kram mamma

2010-11-10 / 22:01:44
Amis

Fin blogg =)

2010-11-16 / 12:51:52
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback