28 nov - My tea's gone cold, I'm wondering why.

Helgen har varit bra! Självklart, vad är annars en helg i NYC?
I fredags så hade vi en överraskningsfest för Peter som fyllde år. Jag Madde, Nathalie och Christoffer hade planerat lite hemligheter. Patrick lurade ut Peter på middag och när dom kom tillbaka så hade vi och gästerna gömt oss i lägenheten. Det blev bra! faktiskt :)

På lördagen strosade jag och Nathalie runt i Soho och kollade lite. Sen hokade Madde upp med oss och vi drog till Petrick (Peter och Patrick) och lagade tacos och hade en mysig middag. Efter det så tog vi oss hem till Madde och kollade på Memento i hennes biosalong. 
Bra dag helt enkelt.

Och idag så hade jag och mina kvinnor Biorace, vi såg först Love and other drugs och sen Burlesque. Bra filmer. Burlesque var sjukt bra! Typ en blandning mellan coyote ugly, Moulin Rouge och chicago. Så den passade mig perfekt.

Så det var en vanlig helg i NY typ. Ganska lugn, behövde det för jag har inte känt mig helt 100 de senaste dagarna. Men det går över!
Så nu är det en hel jobbvecka tills det är helg igen. Jag längtar redan! 















Markus

Hmm, låt se, vad har jag gjort i helgen? Jag har spenderat alldeles för mycket pengar, köpt ett tv-spel, förstört samma tv-spel innan jag knappt hunnit spela det, betalat skulder till videouthyrningen på 160 kr, tvättat mina kläder på Ivars dagis eftersom vi har tappat bort nyckeln till tvättstugan.

Jag skulle också vilja prova en sån dära helg i NYC. :(

Men har ni nån snö då? Nä, jag tänkte väl inte det. (Eller har ni det?) Här har det i alla fall snöat senaste 4 dagarna och hela Stockholm ser ut som det borde under julen. 3/4 decimeter.

Har du sett Garden State än förresten? Om inte så gör det! :) Utan att försöka hypa sönder den så vågar jag nog påstå att du skulle tycka om den.

Kram

2010-11-29 / 07:12:50
Karin

Det ser inte ut som om ni lever som "fattiga au-pair-tjejer". Vem är det som åker så flott och bor i en så fin lägenhet? Inte undra på att man blir nyfiken! Det känns bra att se dig le och skratta. Kramar från mamma

2010-11-29 / 10:36:52
Nathalie

Men Lajsa, vad snackar du om att mina bilder på dig var gräsliga?! Lika snygg som vanligt ju ;D så sluta nu!

Räknar redan ner tills nästa helg....<3

2010-11-29 / 21:38:03
URL: http://nathalieinamerica.blogg.se/
Isabelle

Haha, gillar kokosnöten! Will it blend?? ;)

2010-11-30 / 08:22:12
Birgitta

Hej Lisa! Vad roligt du har. Vi gläds med dig.Nu måste vi börja planera en resa till New York.Var kommer de snygga pojkarna ifrån .Är de svenska?Här har vi 50cm snödjup och i morse var det minus 11 grader.Hur mår de små flickorna? Kramar från Birgitta 0ch Eije

2010-11-30 / 21:41:41
Nils

Inte undra på att du längtar till nästa helg om du har så där kul varje helg. Men glöm inte att fokusera på jobbet också.

KRAMAR!

2010-12-01 / 15:59:16
URL: http://nilshammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback