25 nov - It won't be long untill I'm gonna need somebody to lean on.

Happy thanksgiving! 

Just nu sitter jag och kollar på thanksgiving parade på tv. Tänk om jag hade stått där, jag funderade på att gå dit. Men då skulle jag behövt vara på Manhattan tiiiidigt idag på morgonen. Man ser det bättre på tv. Det är sjukt häftigt hur som helst! Och där brukar jag gå på stan.

Idag är det Thanksgiving och vi ska åka till min VM syster och fira. Det ska bli spännande eftersom dom bråkar tydligen väldigt ofta. Min VM säger att hennes syster skämmer bort sina barn jättemycket (och jag som tycker min familj skämmer bort sina barn. undra hur illa det är i denna familjen då?) 
Dom bor tydligen i ett 6000 kvadratmetershus. Det är stort...
Så vi får se om jag överlever. 

Annars är jag taggad, helgen är ju snart här!

Jag vill bara påminna er om att jag saknar er. Mina vänner. Min familj.
Jag saknar frisksport. Jag har ångerst över att jag inte kan vara med på Nyårskursen i år... Det gör ont i mig. Det är mitt första nyår på 6 år som jag inte firar på stensund... Det gör mig så ledsen.
Ni vet inte, ni förstår inte. Men frisksport och alla jag lärt känna inom frisksport. Ni är bäst! Ni är mina bästa vänner. Man kan alltid vara sig själv och man har alltid roligt. Så tänk på det. Jag är en i mängden och alla som firar nyår ihop eller är på megahelgen kommer inte märka att jag saknas. Men ni kommer att saknas. <3
(jag vill inte ens tänka på hur jag kommer känna mig när riks är!)










Och med det sagt så ska jag åka och fira thanksgiving. Såhär pepp är jag.......




Isabelle

Tro inte att vi kommer glömma dig på mega och nyår! Du är med oss 'in spirit' hela tiden! ^^ <3

2010-11-25 / 18:22:24
Nikolinafisk

Hallååå har du tappat huvudet i snön? Klart vi kommer att sakna dig! Det blir inte det samma utan dig fiskgullet:*

2010-11-25 / 19:06:56
emily.

känner mej som en dålig kompis. som inte mejlat dej .men de kommer!!

ja flyttar hem snart. längtar faktisakt .

men de kommer va tomt utan dej .vill sååå hälsa på dej .

ser så vackert ut .

och du .tänk så här .

du får fira nyår i newyork .finns faktiskt inget som slår de!! :D

och du . glöm mej inte!

ja älskar dej!

2010-11-25 / 22:19:59
URL: http://emiiiilyy.blogg.se/
Nils

Härligt med högtider. Jag hoppas du får en härlig thanksgiving. Det där huset var väldigt stort.

Ha det så bra!

Jag saknar dig också!

KRAM!

2010-11-26 / 19:16:17
URL: http://nilshammarang.blogg.se/
CarroH

Inte särskilt pepp alltså. Hoppas det blir bättre än väntat, ofta blir det så när man inte är så pepp...

2010-11-27 / 12:01:47
Karin

Idag var jag över tre timmar på stan. Jag handlade julklappar. Jag hade lätt kunnat gå någon timme till, men affärerna stängde.

Det är julfint här nu. Mycket snö!!!Adventsljusstakar och stjärnor lyser i fönstren.

Jag saknar dig!

kram mamma

2010-11-27 / 22:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback