19 nov - the fool that falls in love with you.

Nu sitter jag här och väntar... Som vanligt. Det är inte lika bra när pappan är hemma, helt klart. 
För på morgonen ska jag vara färdig kl 08.30 men vänta tills jag fått ett sms av pappan som säger att dom är vakna. Igår fick jag vänta till kl 10.30. Det är ju liksom inte så att jag kan sova. För jag måste var afärdig med kläder och allt. Och om jag somnar kanske jag inte vaknar av smset. Och jag kan ju inte direkt göra något heller... Det är sjukt irriterande. Jag önskar pappan bara kunde ha en tid han stack till jobbet, oavsätt om barnen var vakna eller inte. Han skulle nog må bra av lite rutin :P
Igår försov han sig tydligen också... 
Nej men ni kan förstå att det är jobbigt kanske?

Skypade nyss med broder Robin lite snabbt. Jag ville få lite saftig information om Harry som vi ska kolla på ikväll. Men det fick jag inte... Han sa bara att den var lite seg. Hände inte så mycket... Och det kan jag ju förstå med, denna filmen är väl lite en "transportsträcka" till den andra filmen som kommer till sommaren. 
Men vi får se hur den är ikväll.

För övrigt är det helg snart... Så vi får se hur mycket uppdatering det blir. Men förhoppningsvis blir det en grym helg som vanligt i NY!

Min käraste vän Emily sa något om att hon saknade mig. Och hon kan slå sig i backen på att jag saknar henne minst lika mycket!





Karin

Vad jobbigt att inte ens kunna gå ut på en promenad medan du väntar. Det vore ju annars perfekt, när du nu ändå måste gå upp tidigt. Jag pratde också med Robin idag...dagen efter dig...blir det väl. Han sa just att ni brukade ha mer kontakt under veckan, när jag sa att Skype bara var på under helgen hos oss. Jag låter Skype vara på på måndag och tisdag också. Då sitter jag vid datorn och jobbar med rapportarbetet mm. Vi hörs väl snart!

Puss på dig!

//mamma

2010-11-20 / 14:39:04
Nils

Jag hoppas du vänjer dig vid pappan. Han är ju lite ovanlig, tycker jag det verkar som. Ha det så gött!

KRAMAR!

2010-11-20 / 18:52:13
URL: http://nilshammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback