16 nov - Lean on me

6 dagar sen jag bloggade. Ajaj inte bra. Men jag har en bra ursäkt! Jag har varit ledig. Och då har jag inte haft tid att sitta här.
Så mycket har hänt sen senast. Jag vet inte var jag ska börja.

I torsdags åkte min värdfamilj då till Disney world. Och jag startade min lediga vecka. 
I torsdags åkt jag in och shoppade med Madde. Hennes familj var också bortrest under helgen så vi passade på att umgås lite. Jag köpte nya träningskor, jacka och halsduk. 
Sen hade vi sleepover med Ben och Jerry. Inte helt fel.
Fredag så åkte jag hem efter ett försök till en promenad i central park. Jag fick nämligen VÄÄÄRLDENS skoskav. Jag har fått lida av det hela helgen :( Så vi får se hur det går med mina nya träningskor.
Och pricken över iet så har jag dessutom haft visdomständer som har vuxit... Hemskt!
Men efter lite vilande så träffades vi hemma hos Peter och Patrik och hade en trevlig kväll. När dom andra sedan drog vidare så åkte jag hem. Jag skulle ju ändå sätta mig på en buss dagen efter.
Och det gjorde jag.
Jag åkte till Boston och träffade Emma. Och fick på köpet också träffa Amanda och Malin. Härligt. 
Vi shoppade, åt på cheesecake factory, shoppade lite till, åkte till världens outlet, gick på bio, umgicks. Det var en bra helg alltså. 
Jag shoppade inte allt för mycket. Jag köpte ett par Lewis jeans för 20$, en väska och en julklapp! och lite småsaker. 
Men verkligen en bra helg. Har varit så himla trött bara, det är ju full rulle alltid annars ju.

Nu ska jag fixa lite mat. Familjen är inte hemma ännu och jag har ingen aning om när dom kommer hem. Har inte hört något heller... Irriterar mig lite. Dom bryr sig liksom inte alls. 
Och samtidigt som jag hör så många som har det sämre än mig så kan jag fortfarande inte säga att jag är nöjd. Men jag vänjer mig och jag försöker verkligen! Tro mig... Man vill bara ha lite uppskattning då och då.

För övrigt längtar jag ihjäl mig tills vi ska se Harry Potter filmen. Jag ska ha lite filmkväll med mig själv och kolla ikapp några filmer. Jag har en känsla av att denna filmen kommer att vara riktigt bra, det är ju trots allt den bästa boken. Hoppas!

Men nu bilder från alltihopa. Enjoy!


Maddes Hemmabio.


Shopping.


Julpynt? Ja.


Central Park


Madde och jag (det syns inte i mitt ansiktsutryck hur ont jag hade från skoskav och visdoms tänder)


Äntligen min storlek!

Jag och Emmas familjs hund


Emma!





Nils

Vilken kanonhelg! Vad synd att du fick skoskav, men fötterna vänjer sig. Många fina bilder!

Hoppas du får det bra resten av ledigheten!

KRAM!

2010-11-17 / 17:30:58
URL: http://nilshammarang.blogg.se/
Karin

Härligt med så många bilder! Bra att du får lite ledigt och jag förstår att du utnyttjar den. Tänk om du t.o.m. kan hinna längta efter barnen lite!? kramar från mamma

2010-11-17 / 19:26:52
Karin

Harry Potter filmen är du inte ensam om att längta efter, sitter och räknar ner timmarna iprincip. Är helt galen! Måste hinna läsa boken en gång till innan. Haha! Hoppas allt är bra annars. Saknar dig. Puss

2010-11-17 / 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback