7 dec - Symphony

Ännu en dag i Hoboken har gått. Känns bra! Ett steg närmre mot helg! Jag längtar redan :)

Dagen har gått bra. Jag önskar dock att dom inte sov så länge på morgonen. Det är segt och L tar inte sin nap när jag vill när hon sover för länge... Vet inte hur jag kan ställa om henne heller faktiskt.
Vi har lekt och busat.
Jag blev tagen för att vara flickornas mamma idag med, igen. Jag och L sitter och väntar på att Z ska sluta sin dansklass. Och en annan mamma börjar prata med L och hur söt hennes mössa är. Och babblar på massa och säger vilken söt mamma du har som ger den en sån fin mössa och din mamma har också fin mössa, lila. Gillar du lila som din mamma? 
Jag hinner liksom inte stoppa henne mitt i allt och bara låter det va... Men tvåbarnsmamma vid 21 års ålder låter inte jättelockande. 
Men annars har vi varit snälla och glada idag. Det tycker jag bestämt. Dagen gick snabbt. Och ikväll sänds glee, men kollar inte på det nu. Utan kollar på det imorgon istället :) 

Jag kom på att alla kanske inte vet hur Nils ser ut. Och kunde inte jämföra det jag lade in igår ska få se här vad jag menar:


Kusinen?




Lillebror Nils?



Här om dagen så lekte vi kurragömma, ser ni Z? Ganska bra gömställe såhär framifrån :)



Nils

Jaha, jag vet inte riktigt vad jag tycker. Är vi verkligen lika? Kanske lite (glasögonen).

KRAM!

2010-12-08 / 17:02:20
URL: http://nilshammarang.blogg.se/
CarroH

Bara det att Nils alltid tittade övanför, inte igenom glasögonen när han var liten.....

2010-12-08 / 20:27:42
Karin

Ja, tur att du inte är tvåbarnsmor vid 21.

Har ni fått någon vinter än, eller håller Golfströmmen New York fortsatt varmt?

kram mamma

2010-12-10 / 17:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback