24 dec - God jul



Jag önskar er en riktigt God jul.

Och fira lite från mig med! 
Och njut av snön åt mig!
Ät lite julmat åt mig... Jag som inte ens gillar julbord saknar det.
Och framför allt! Kramas lite åt mig med!

Julfirarna

Fin, men lång julklappsutdelning!/Per

Roligt att vara här.roligt att prata med dig. Kram mormor. God jul på dig också. Hoppas du gillar julklapparna//KRAM Nils!

Hoppas du fick lite julkänsla när du deltog i julklappsutdelningen. Det kändes bra att vi kunde skypa så länge. Ha nu en fortsatt fin helg och försök uppskatta det annorlunda och nya. kramar från mamma i nya, blommmiga, röda, mjuka och varma morgonrocken.



erry Christmas little Cutie Puff!



Roligt att du var med ända from the middle of nowhere.

Hoppas du får en fin dag i morgon med fylld kalkon och stora strumpor. Vi hörs och ses!



Morfar



2010-12-24 / 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback