22 dec - My brothers, my friends you are there till it ends.

Julafton närmar sig. 
Och jag har ingen aning om hur dagarna kommer se ut. Känns som värdfamiljen tror att jag vet hur att ska gå till. Och glömmer bort att jag är nybörjare. Men det ska nog gå bra. Eller vad tror ni?
Det enda planerade är att Madde och Nathalie ska sova här på julafton. Och på julafton morgon ska jag gå upp tidigt. Sätta på skype och skypa med familjen innan Kalle Anka vid klockan 3 (9 för mig) och sen ska jag kolla på Kalle på SvtPlay hade jag tänkt. 

Idag har jag varit sjukt trött. Så det ska snart bli mysigt att krypa ner och sova lite. 

Lite bortglömda bilder från helgen innan vi sover.
Och om ni bläddrar ner så får ni se dom finaste julkorten jag fått! Inte alla som får sånna fina julkort :)


Madde gör sig bra som indian tycker jag ;)


Medans Madde och Nathalie tyckte jag passade i den här och såg ut som en hippie.....









Igår fick jag Nils Julkort och idag fick jag Robins, Ottos och Ludwigs. Fint av er allihopa!
Igår hämtade min värdmamma upp posten och tyckte Nils var väldigt söt och att det var gulligt av honom att skicka ett brev.
Idag hämtade jag upp posten och tar förståss med mig till familjen med. Visar kortet på Männen... Båda värdföräldrarna vrider sig av skratt. 
TACK! Hur som helst.
nu känner jag mig skapligt dum som inte skickar riktiga julkort till alla





Vilka bröder och vänner jag har i livet!



Anonym

God Jul Lisa önskar Hans och Bittan

2010-12-23 / 18:37:01
Karin

Ja, du är inte ensam om att uppskatta julkortet från Pompejiet. Men vad menar de med Pompejiet??? Ibland känner jag mig så gammal. Roligt med lite bilder från dig och dina vänner. Vi hörs i morgon! kram från mamma

2010-12-23 / 18:40:48
Robin

Äh, pompeijet är bara Martin och Ludwigs (töntiga?! :D ) namn på vårt lilla kollektiv.. fråga mig inte varför :)

2010-12-23 / 21:58:08
Nils

Vad kul att du gillade julkortet!

KRAM!

2010-12-25 / 18:38:11
URL: http://nilshammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback