19 dec -

En bra helg såklart. 
Vad annars? 
Det enda som är synd är att tiden inte räcker till! 

Klockan är mycket och jag orkar inte lägga in bilder från helgen förrens imorgon. Så då kommer en utförlig uppsats på vad helgen har handlat om.

Just nu har jag fixat med presenter och sitter och är lite sur för att jag inte fixat med det här tidigare. Men som sagt tiden räcker inte till! 
Har ändå hittat bra presenter till alla nu. Hoppas, hoppas, hoppas dom tycker det med bara!
Speciellt min värdfamilj. Vill att dom ska bli glada för all tid och pengar jag lagt ner. 
Hoppas!
Sen troooor jag att jag har hittat en extra bra present till Robin. Haha, jag tycker det är kul iaf. 

Nog om det! Nu ska jag snart sova, en lång jobb vecka framför mig.

Sen är det julafton... Julafton! Det känns så konstigt. Ingen julkänsla i kroppen. Inte den som jag brukar ha...
Undra varför det är så? 
Här har dom massa med julpynt, tomtar som går runt på stan. Man kan liksom inte missa att det är jul i New York.
Men det är ingen snö, inte speciellt kallt och jag vet att julafton kommer inte bli som vanligt. Och jag känner mig nästan lite oönskad på julafton när dom ska iväg och jag ska hänga med.
Jag saknar snön! Massor! Kyla kanske inte är speciellt kul. Men kyla utan snö är så mycket sämre!
Jag vill gå hem från en kompis på kvällen pulsande i snö. 
Så jaaa, lite hemlängtan får man såhär innan jul. 
Men det ska jag nog ta mig igenom.




Karin

Jag hör att du har en down-period, just nu. Jag saknar dina fyndiga rubriker, men förstår varför. Bra/kul kort på dig och Robin.

Vi hade förresten gärna delat med oss av lite snö. Här finns så att det räcker!

Du ska se att det blir jul och julkänsla på fredag i alla fall. Vi hörs då!

kram mamma

2010-12-20 / 10:24:51
Markus

Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte om det är så mycket julkänsla här heller med självmordsbomber och allt. Och jag har inte köpt en enda julklapp än. Får försöka hinna med det i veckan. Men jag är säker på att Karin har rätt. Det blir nog julafton på fredag oavsett om vi vill det eller inte. :D Ta hand om dig!

2010-12-20 / 12:49:04
Markus

Sen får du ju faktiskt uppleva en redig riktig amerikansk jul för tusan. :D Jag har förstås ingen aning om det är bättre eller sämre än den svenska, men det känns helt klart som nåt man måste prova nån gång. Kim har tjatat på mig i över två år att vi ska fira amerikansk jul. Och dessutom så är jag helt säker på att det blir jul nästa år också när du kommer hem.

2010-12-20 / 13:06:44
Eije

Tje

på dig. Bra att du skriver ofta så man får lite att läsa. Iaf är en läcker förkortning. Kan du inte ösa på lite mer med innesnack typ cutie puff and so on. Julen för amrisarna är mycket pynt och yta, men vi ligger inte långt efter. Hoppas datorn fungerar. Förresten såg vi en bra film som Per spelat in. En dansk en som heter Elsker dej for evigt. Gripande men underhållande. Men alltså den där Glee, vad är det?

Många kramar o hälsningar



Morm o morf (okej förk)

2010-12-20 / 21:30:51
Nils

Jag hoppas att du känner dig på jul-humör när julafton väl är här. Jag längtar!!!!

Ha det så bra!

KRAM!

2010-12-22 / 13:07:43
URL: http://nilshammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback