13 dec - I know that I’ve got issues, but you’re pretty messed up too.

En awesome helg som vanligt! Det tackar vi för :) 

Helgen började med att jag åkte in till Manhattan och träffade Madde. Vi satte oss på ett starbucks och fikade lite innan det var dags för bio. En sen bio blev det eftersom det var slutsålt på den första (filmen gick typ bara på tre biografer på hela manhattan. Sjukt konstigt)
Black Swan var det iaf vi såg. Den var läskig men bra. Nathalie Portman är ju sjukt duktig... 
Det var en Psykisk Thriller, så den var både läskig och knepig. Jag skrek högt två gånger. Och drömde lite mardrömmar efter. 
Lördagen så hade jag au pair möte först klockan 2. Sen tog jag mig till ett Mall här i New Jersy. Sjukt stort. Gick verkligen vilse flera gånger. Men sjukt bra Mall annars! Det finns ju inte det dirket på manhattan, så det var skönt att gå runt där inne lite. Dom hade liksom forever 21 och massa andra "vanliga" affärer. Bra skit! 
Jag skulle shoppa julklappar och kom därifrån med en... Måste hitta till mina tjejer i helgen!
Efter det var jag helt slut. Men jag skulle snart ta mig in för att träffa Madde och Nathalie för att gå på Lucia. 
Luciat var jättefint! Så mysigt. Man kände sig verkligen hemma, nästan.
Efter det gick vi till en restaurang på times squere och åt. Himla mysigt var det. Efter det så tog vi oss till en klubb som hade skandinavisk fest typ. Jättetrevligt!
Söndag så tog jag mig lite sovmorgon och mötte upp Madde på urban. Där jag shoppade loss lite. Sen gick jag och hon och tog lite kort och mös. Hade en bra dag och sen åkte vi upp och satte oss i hennes biosalong och myste ännu mer. Och då slöt förståss Nathalie också upp!

Så det var helgen i stora drag. En riktigt bra helg. Sånna fina vänner jag har hittat <3

Nu är det en ny jobbvecka. Och måndagen gick snabbt. Sista veckan Z går i skolan nu innan jul. Sen blir det tunga dagar... Det är liksom 1000 gånger jobbigare att ha dom heldag.
Sen är det jul och sånt. Konstigt. Får liiite hemlängtan. Julen är mysig i Sverige. Får se hur den är här!
Veckan känns så mycket längre för att det inte sänds något GLEE heller. Hur ska jag klara mig till februari?
Och How I met your mother har jag snart tittat ifatt med. (Det är sjukt hur man kan sluka dom avsnitten snabbt!)
Men jag får helt enkelt klara mig :P

Idag är det andra dagen det snöar. Eller första dagen det snöar lite mer. Det ligger ett tunt fint täcke på bilarna och taken utanför nu. Fiiint! 
Jag älskar ändå snö. 
Och jag måste åka skidor i år! Har bestämt mig att jag ska köpa en ny skidoutfit med. Så jag ska börja leta det med. Vill ha en snygg och bra. Men helst inte betala en förmögenhet... Får se hur det går.



Luciat! 












Och slutligen, my life would suck without you. På riktigt. Det är så tur att jag har alla er. Kvinnorna, familjen, vännerna, frisksport, bröderna.
Lyssna och njut, för GLEE får vi ju inte se förrens i februari igen.



CarroH

My life would suck you???

2010-12-14 / 07:39:17
Emma P

Va? Sänds det inte förrän i Februari igen!? Sadface!

Är sugen på att hälsa på i Januari. Måste prata dig dig vännen!

2010-12-14 / 17:31:27
URL: http://stollig.blogg.se/
Nils

Vad kul att du har hittat så bra vänner. Haha, nu låter jag so mamma. Jag kunde inte se klippet. Det var synd. Vi har haft julbord i skolan idag. Utan julmust!!!!!!!!!! Det blir inget julbord utan julmust. Det verkar inte skolan ha råd med, men alla på skolan har fått ett julkort från skolan och vem vill ha det? Så jag tycker skolan prioriterar lite dåligt.

Ha det så jättebra!

Jag saknar dig!

KRAM!

2010-12-15 / 15:18:18
URL: http://nilshammarang.blogg.se/
Karin

Kul med lite fotografier och att se ditt ansikte igen. Jag funderade på vecka 8. Det finns ingen veckokurs du kan plugga dina poäng på? Så slipper du varva det med ditt jobb! Bara en tanke alltså...

Sköt om dig!

2010-12-15 / 21:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback