vill du ligga med mig?

Vill någon ligga med mig? Precis så frågade jag cirkusbarnen idag... Det lät inte lika fel i huvudet. Dom skulle bara ligga jämte mig när vi övade långkullerbytta. (inte för att dom fattar vad jämte betyder heller... Jäkla  sörmlänningar)

Jag dog lite idag när ett av våra cirkusbarn sätter ett klistermärke från ett äpple på fikat under näsan (Ja som en hitler mustasch!) helt ovetandes att hon faktiskt liknade en av tidernas värsta diktator och går runt med det resten av träningen.... Kunde inte sluta skratta.
Våra underbarn är fortfarande underbara.... Dom är dessutom sjukt mysiga. 

Jag har dessutom lärt mig att slå en knut på spagetti i munnen, med bara tungan liksom... No hands!

Imorgon dagen innan cirkusföreställnig, på lördag sthlm, om 36 dagar London och två månader New York!

Här är klippet från när vi var med i radion med, bara att scrolla ner så hittar du det


http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=312
Usel bild men jag och Nicko övar tablå.

Oliver Sneath

hitler; tidernas värsta diktator.

vilken ideologi fick död på fler än nazisterna?

så vitt jag vet så ligger nazisterna på 3e plats!

2010-08-16 / 21:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback