When you fall, get up!

Nuuu har jag äntligen skrivit färdigt till tidngen... Jag är alltid så sen med det där.

Imorgon står 60 nya barn utanför våra dörrar, vi är nu nämligen i Nyköping och jobbar. Kul att få ha nya barn och träffa gamla barn man han haft tidigare år. Men det betyder också 60 nya namn att lära sig. Men det ska nog gå bra... Haha men jag saknar våra underbarn i Katrineholm med. Haha Men dom är säkert och skatar i Flen, Haha.

Jag har fått träffa Jeanette och Pontus underbara son Charlie nu med. Han är så liten och söt! Och vilka superföräldrar han kommer att få. Vi var där och åt Ben&jerrys innan och firade att den lille parvlen har blivit 10 dagar gammal redan. 

Igår shoppade vi loss i sthlm innan vi kollade på Karate Kid på bio. Shit vilken bra film det var! Jayden Smith kommer bli stor (och snygg) Han var sjukt duktig.

Nu innan vi gick och lade oss så passade vi dessutom på att åka madrass nerför trappan. Det var sjukt kul! Det får bli en tradition tror jag.

paddy

är inte det tjejen från August Rush? :D

2010-08-09 / 02:31:58
Vågel

naw, lille Wille (a)

Han saknar säkert dig med ;)

Tack för i lördags och hoppas ni har det mysigt hos den nyblivna familjen!



Massa kramar från sjuklingen :)

<3



2010-08-09 / 20:05:16
Jeanette

Du är ju för söt!:)

2010-08-10 / 18:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback