All I wanna do when I wake up in the morning is see you eyes.

Hemma från Björbo! Och jag är nästan helskinnad. Det var en riktigt bra (men kall) helg. Om man bortser från min "nära döden" upplevelse. Men det var mycket trevligt folk och mycket vatten. Och några av alla dom fina som var med kommer jag inte få träffa på ett bra tag. Det är lite tråkigt... :(
Jag fick den finaste presenten från Pauline med! Kan visa den sen.
Det kommer nog fler bilder från helgen med. 





Nu ska jag göra kötbullar för ett helt kompani. Det blir spännande!



Pappabrun

Hej Lisa. Kommer du förbi o säger "bye,bye" innan du far iväg? Kram

2010-08-31 / 22:26:19
Nathalie

hejsan! såg att du ska till NYC.. 10 min från city.. inte illa! jag bor ungefär en halvtimma ifrån! när kommer du hit? alltid kul med lite nya au-pairer! kram

2010-09-01 / 04:07:22
URL: http://ntornborg.blogg.se/
Jonas

Toto????

2010-09-04 / 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback